Hotmail/Live - meerdere emailadressen onthouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Hotmail/Live - meerdere emailadressen onthouden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 15:09

Een tijdje geleden heb ik mijn Hotmail ook geupdate naar Windows Live. Prima in gebruik, jammer dat het laden lang(er) duurt.

Nu kun je de inlogpagina zo instellen dat hij meerdere emailadressen (bijv. van verschillende gebruikers) onthoudt, alleen mij lukt dat niet. Aangezien meerdere mensen geregeld op mijn computer hun email bekijken, zou het erg handig zijn als hij gewoon die emailadressen zou onthouden, i.p.v. elke keer van gebruiker wisselen waarbij je dus telkens ook je emailadres moet invullen.

Ik heb al een aantal keer geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, maar het lukt me niet. Ook niet wanneer ik aanvink dat hij mijn wachtwoord moet onthouden. Wanneer ik dan de eerstvolgende keer weer inlog dien ik dat gewoon weer in te vullen. Of er in de tussentijd een ander emailadres zich heeft aangemeld of niet maakt geen verschil.

Weet iemand hoe ik dit zo kan instellen dat mijn pc meerdere emailadressen onthoudt bij Hotmail/Windows Live? Lachen

Dorée

Re: Hotmail/Live - meerdere emailadressen onthouden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-08 18:06

Herkent niemand dit? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 13:55

Bedoel je met automatisch aanvullen? Dat je zo'n lijstje krijgt en alleen maar hoeft te klikken? Dat kan bij mail.live.nl niet geloof ik.. wel als je nog op de oude inlogpagina van hotmail kan komen. (Die is ook nog te vinden, maar waar..)

Verder kan je deze vraag ook in het centraal topic over hotmail / msn stellen Ja

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-08 19:36

Thanks voor je reactie, zal de vraag ook nog even in het centrale topic stellen (dacht dat dat alleen voor MSN was Lachen ).

Ik bedoel niet automatisch aanvullen, maar zo dat hij bij de startpagina meerdere emailadressen onder elkaar heeft staan van mensen die zich ooit hebben aangemeld. Je hoeft dan alleen op 1 van die adressen te klikken en daar je wachtwoord in te typen.
Op die manier hoef je dus niet continue op 'gebruiker wisselen' te klikken waarbij je en het emailadres en het wachtwoord moet invullen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 19:46

als je via www.hotmail.com klikt op emailadres invoegen en dan naam onthouden, dan moet het alle namen automatisch gaan onthouden waarbij dat vinkje aangevinkt is

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-08 20:25

Daarvoor moet je het Windows Live Aanmeldhulp installeren. Ik zal even de link zoeken waar je het programma kunt downloaden.
Edit: Dit is de link. Hier staat wel het programma 'Windows Live Fotogalerij' maar tijdens de installatie kan je kiezen wat je gaat downloaden en dan vink je Windows Live Aanmeldhulp aan en de rest niet Knipoog Veel succes

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 12:26

C_arola, dat werkte dus telkens ook niet. Ik vinkte telkens aan dat mijn wachtwoord onthouden moest worden, maar wanneer ik dan de keer erna weer wilde inloggen, moest ik hem weer opnieuw intypen. Op andere sites ging dit gewoon wel altijd goed.

Evantia, thanks!! Het werkt nu! Haha!
Mijn huisgenootjes hadden die aanmeldhulp wel zonder dat ze dit programma gedownload hadden, ging dus automatisch. Zouden zij dan een nieuwere versie hebben gehad?
Anyway, bedankt voor de link! Lachen

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 20:06

Er is een centraal MSN (en dus ook Hotmail) topic waar je dit soort vragen hoort te stellen.
Zie dat het is opgelost, dus een mooi slotje bij deze.