Hoe foto's etc. bewaren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:16

Ik zat hier laatst over te denken. Op welke verschillende manieren bewaart iedereen hier zijn foto's/ filmpjes ed.? Ik heb alles nu op 2 harde schijven en mijn pc staan. Maar dat is natuurlijk niet veilig als m'n huis af zou branden. Allemaal naar mijn mail sturen kost onwijs veel tijd.. Dus, hoe doen jullie dat?

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:20

Ik heb een deel in een mijnalbum gezet. En nog steeds het voornemen dat met de rest van de foto's ook te doen...

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:23

Ik heb een deel online staan, verdeeld over verschillende online albums. En verder brand ik veel op CD's en heb ik een externe harde schijf..
Als mijn huis afbrand ben ik het wel kwijt ja,maar ja, dan ben je wel meer kwijt als alleen foto's. Maar als mijn computer crashed zit ik iig nog wel veilig.. Lachen

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:45

Ook hier een groot gedeelte online via mijn album, en de backups altijd op cd gebrand en die liggen in een brandvrije kluis.
Ook heb ik cdroms liggen bij mijn ouders, zodat we altijd nog de foto's hebben.

Carmen
Berichten: 2626
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:53

Ik heb een groot gedeelte in Mijnalbum staan. En ik ga (denk ik) alles op cdtjes branden.

Anoniem

Re: Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:33

Ik heb 2 albums op photobucket waar ik zowieso (in het klein welliswaar) alle foto's heb die belangrijk zijn en dus ook aan andere wil laten zien..

Verder gebruik ik een laptop en een computer, waar dus op beide veel foto's staan. Heb ik bij mn vader een computer waar nog een deel v/d foto's op staan en ik heb sinds vandaag een externe hardeschijf waar ik alle foto's nog op ga zetten Clown

ZzzeiN

Berichten: 6309
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Hoe foto's etc. bewaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:48

Heb de meeste op mijn album staan meer niet.