Toets van laptop los

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Toets van laptop los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-07 20:10

Ja zo werkt dat ook bij mijn andere knopjes, maar bij deze gaat dat dus echt niet.. Knipoog


Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Toets van laptop los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-07 13:30

Ben net met m'n laptop teruggeweest bij de winkel.
Waarschijnlijk valt het niet onder garantie en zal het gaan kosten tussen de 200 en 300 euro en het duurt 4 weken. Verdrietig
Laat dan maar zitten, dan maar een losse letter.
Wat valt er nou wel onder garantie. Rolleyes Overal zit garantie op en als iets kapot is is het altijd van; Oh, maar dat valt niet onder garantie hoor Misselijk

Heb nu nummer van Packard Bell gekregen, moet zo bellen of het onder garantie valt. Doet het nummer het niet. Rolleyes
Ga zo dus weer de winkel opbellen.
Heb het nu al helemaal gehad, wat een service. Misselijk

M'n vader heeft net de garantievoorwaarden ingekeken, volgens hem valt het wel onder de garantie. Hij gaat zo Packard Bell bellen. Lachen

Stoeptegel

Berichten: 2564
Geregistreerd: 26-04-05
Woonplaats: Groningen

Re: Toets van laptop los

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:02

Hee mandy, ik zou als ik jouw was op marktplaats even kijken voor een nieuw 2e hands toetsenbord. Kosten max 40-50 euro.
Heb gister nog wel een laptop gekregen waarvan het toetsenbord hopeloos kapot is. Het veersysteem lijkt er wel precies op.
Welke toets mis je? Ik heb ze niet allemaal meer nl, stel je voor dattie past Lachen

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Toets van laptop los

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-07 00:34

M'n vader heeft Packard Bell gebeld. Heftige discussie.
Maar de garantievoorwaarden komen niet overeen met wat zij aan de telefoon zeggen. M'n vader is er flink op doorgegaan.
Nu wordt m'n laptop 2 januari opgestuurd en krijg ik een heel nieuw toetsenbord erin. Lachen

Kimberleij

Berichten: 3393
Geregistreerd: 21-02-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Toets van laptop los

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 00:46

dat is wel beter dan

ღ vayènne


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chanelle14, FleurSandro, GrapeshotBot, Kirsha, pillow, Verara, Vitas, x_Ilse_x en 75 bezoekers