mobiel nummer blokkeren??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tuttifrutti

Berichten: 664
Geregistreerd: 02-09-04
Woonplaats: friesland

mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-07 20:35

hallo bokkertjes,
ik wordt steeds gebeld door iemand, ik heb het mobiele nummer, is er ook een manier dat je dat nummer kan blokkeren zodat diegene je niet meer kan sms-en/bellen??
xxxx

& i'm the kind of girl
who will burst out laughing because
of something that happened the day b.e.f.o.r.e.


Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:45

Poe, geen idee! Volgens mij niet.
Kan je je provider niet bellen ofzo?

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

patatkraam

Berichten: 8035
Geregistreerd: 01-01-07
Woonplaats: Arnhem

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:22

Ik zou het niet weten, misschien even navragen bij je provider?

{:)-:(

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:27

bij mijn telefoon kan dat wel!
ik kan nummers in negeren plaatsen, ik weet eigenlijk niet wat diegene dan hoort, maar ik hoor en zie in ieder geval helemaal niks meer!
geen voicemails geen smsjes niks.

ik heb een abo. bij t-mobile en heb een samsung 350 geloof ik....zo eentje die je een stukje omhoog schuift.

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:46

Volgens mij kan ik dat ook bij mijn mobiel kan je ze inkomend blokeren. Soms is het wel eens handig Tong uitsteken

Shayenne93

Berichten: 1346
Geregistreerd: 30-12-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 21:48

Kan wel volgens mij maar had laast gelezen dat je daarmee moet oppassen want... Wacht even zoeken Tong uitsteken

Edit: Gevonden! Dit werd bij een ander topic geplaast

Kijk uit met de optie telefoonnummers blokkeren!

Ik heb, inmiddels, ruim 2 jaar geleden een abbo afgesloten, dus nieuwe sim-kaart, nieuwe tel. Ik had net mijn telefoon aangezet, toen ik een smsje ontving. In dit geval was het sex gerelateerd en ik was er niet bepaald van gediend en had dat nummer geblokkeerd en dacht het zo opgelost te hebben.
Daarna kwamer er toren hoge telefoonrekeningen binnen. Iedere keer stond er een hoog bedrag achter service smsjes.
Blijkt dus dat de persoon die eerder gebruik heeft gemaakt van dat nummer zich had aangemeld voor die smsjes en zich nooit had afgemeld. Ik heb toen dus maanden lang voor die smsjes betaald (kreeg ze niet meer binnen, omdat ik het nummer had geblokkeerd). Heb het bedrag uiteindelijk teruggestort gekregen van mijn provider na een hoop gezeur.

Waarscheinlijk geld dit niet bij een mobiel nummer maar alleen bij een service nummer maar dat kun je misschien navragen

Autumn shows how beautiful it is to let things go

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:16

-> TV

Het leven is een gebakje!

Marr_

Berichten: 2212
Geregistreerd: 23-08-05

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:19

Hmm, ik zal eens kijken of mijn mobiel dat kan, volgens mij niet...
Heb eht al een aantal keer geprobeert. Werd gestalkt door een jongen die me leuk vond Clown

      Charming Frisco Gestopt! Eindstand: M1+4

Plukje
Berichten: 1652
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 00:30

Je kan aan jouw eigen provider door geven dat je wordt lastig gevallen. Dit doe je door 10 exacte tijdstippen door te geven dat je gebeld bent door dat nummer.
Jouw provider stuurt diegene dan een waarschuwing per biref. Mocht dit nog een keer gebeuren dan geef je wer 10 tijdstippen door en dan kun je de adresgegevens van deze persoon opvragen en met deze gegevens en een begeleidende brief van je provider kun je dan aangifte doen op het politiebureau.

De optie om nummers te blokkeren wordt niet ondersteund door de Nederlandse providers.

Wie lief heeft, begrijpt. Wie begrijpt, heeft lief. Iemand die zich begrepen voelt, voelt zich geliefd en iemand die zich geliefd voelt, voelt zich begrepen.

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Re: mobiel nummer blokkeren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 17:21

Plukje schreef:
Je kan aan jouw eigen provider door geven dat je wordt lastig gevallen. Dit doe je door 10 exacte tijdstippen door te geven dat je gebeld bent door dat nummer.
Jouw provider stuurt diegene dan een waarschuwing per biref. Mocht dit nog een keer gebeuren dan geef je wer 10 tijdstippen door en dan kun je de adresgegevens van deze persoon opvragen en met deze gegevens en een begeleidende brief van je provider kun je dan aangifte doen op het politiebureau.

De optie om nummers te blokkeren wordt niet ondersteund door de Nederlandse providers.


In die begeleidende broef wordt wel de naam vermeld wie de opdracht heeft opgestart voor het onderzoek..
Kortom het wordt er alleen maar erger van...

ik werk al jaren bij KPN, en geloof me hier is gewoon niets aan te doen, tenzij het vaker gebeurd dan 3x per uur, en langer aan de gang is dan 4 maanden....Maar zelfs dan nog is het vissen naar een naald in de hooiberg, want je kunt zo een mobiel kopen bij de een winkel zonder enkele gevevens achter te laten (prepaid bedoel ik dan)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kieffertje, MyWishMax, NorwayFjord, wiifke en 51 bezoekers