Laatst heb ik alle nummers verwijdert op de IPOD om alles even fresh te starten.

Ik doe dit met I-tunes.
Liefs z.s.m. antwoord want mijn vader moet hem morgenvroeg hebben met nummers

Groetjes,
Saskia
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amina schreef:Nee je hoeft geen aparte map te maken. Als je je i-pod aansluit en je hebt de software geinstalleerd, dan komt er vanzelf een i-pod icoontje in het rijtje van mappen.
En als je het bij i-tunes zo instelt dat de nummers automatisch vanuit je bibliotheek op je i-pod worden gezet gaat het nog wat sneller dan wanneer je de nummers een voor een op je i-pod zet.
Ik heb ook een vraagje. Hoe stel je het zo in dat de nummers automatisch van Limewire naar i-tunes gaan??
Nerwen schreef:Ik hoef niet te slepen. Gewoon bij Archief -> Synchroniseer met iPod. Dan werkt ie automatisch je iPod bij met de nummers die nu in de bibliotheek staan.
SaskiaKur schreef:Nerwen schreef:Ik hoef niet te slepen. Gewoon bij Archief -> Synchroniseer met iPod. Dan werkt ie automatisch je iPod bij met de nummers die nu in de bibliotheek staan.
Ja maar ik heb laatst de IPOD helemaal schoon gemaakt, dus alle nummers eraf. Hoe doe je dan nu weer alle nummers erop of enkele daarvan?
Citaat:Door ze in je bibliotheek te zetten in iTunes. Als je nummers daar in staan sluit je je iPod aan en als het goed is werkt iTunes dan automatisch je iPod bij. Als dat niet zo is ga je naar Archief -> Synchroniseer met iPod.
Als het goed is zou het dan moeten werken.
Oh wacht, of bedoel je dat je maar enkele nummers uit de bibliotheek van iTunes naar je iPod wilt hebben? Volgens mij moet je dan die nummers die je op je iPod wilt hebben aanvinken (staat zo'n hokje met vinkje voor elk nummer) en dan naar Archief -> Synchroniseer met iPod als iTunes niet automatisch je iPod bijwerkt.
NieneWiep schreef:Gewoon op delete drukken in je iPod map.
Je hoeft niet al die vakjes aan te vinken hoor, je kunt ook gewoon de nummers uit je bibliotheek slepen naar 'iPod van ....'