Moonpod.nl betrouwbaar? - andere opties voor Steelstofzuiger?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28573
Geregistreerd: 29-05-03

Moonpod.nl betrouwbaar? - andere opties voor Steelstofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-24 08:59

Heeft iemand ervaring met deze stofzuiger / site?
https://moonpod.nl/products/moonpod-vacuum-cleaner

je kan ze enkel via deze site online bestellen, niet in een winkel verkrijgbaar, ook niet via bol. ik vind niet zo direct een KVK nr of een adres van hun terug ...

Edit:
zijn er andere opties voor een goede steelstofzuiger? Vooral vloeren, 2 kleine kortharige honden en 2 kortharige katten in huis. Prijs tot ong 250-300 euro?
Laatst bijgewerkt door Duhelo op 29-04-24 09:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Caira
Berichten: 26076
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Moonpod.nl betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 09:07

Niet doen, vage vertaalde site en gekke voorwaarden met veel spel/stijl fouten. Dit riekt naar oplichting.

prompter

Berichten: 11210
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Moonpod.nl betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 09:13


Cambionn

Berichten: 839
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 09:24

Foto's zijn duidelijk gewoon gestolen van Dyson, dat is precies het model dat ik hier heb staan :') . Zegt eigenlijk al genoeg.

Ik zou met steelstofzuigers eigenlijk altijd voor Dyson gaan. Als dat niet kan een slede kopen. Met andere merken is altijd wel wat. Oude modellen zijn wel te doen kwa prijs, zo is de oude V8 nu in de aanbieding bij MM voor €277 (van 350):
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_d ... 84814.html

Bedenk wel dat steelstofzuigers hun nadelen hebben ongeacht merk. Grote en grofe dingen mogen ze bijvoorbeeld niet op zuigen, om maar iets te noemen (waar sledes daar minder moeite mee hebben). Beste geval raken ze verstopt, ergste geval gaan ze (sneller) kappot. Dierenharen is overigens geen probleem in mijn ervaring. Maar zorg ff, om teleurstelling te voorkomen, dat je weet wat wel en niet kan zodat je weet of ze geschikt zijn voor hoe jij hem wil gebruiken.

SCC

Berichten: 896
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Re: Moonpod.nl betrouwbaar? - andere opties voor Steelstofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-24 10:19

tip van mij: NIET doen! is een alie/temu doorverkoper.
ik heb een jaar of 5 terug van moonpods model AirPods gekocht. en na 3 maanden was alles uit de lucht qua site/klentenservice/mail/telefoon

PeerAppel

Berichten: 3944
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Moonpod.nl betrouwbaar? - andere opties voor Steelstofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 09:38

Ken inderdaad het verhaal van de airpods. Zou daar niet voor gaan. Zelf heb ik deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/auronic-cor ... oductImage

Geen namaak, maar wel een hele goede dupe. Was eigenlijk alleen voor m'n vloer, maar hij haalt makkelijker de kattenharen uit m'n bank dan m'n stofzuiger met snoer.

Castilja

Berichten: 2511
Geregistreerd: 21-08-18

Re: Moonpod.nl betrouwbaar? - andere opties voor Steelstofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 09:40

Was er niet bij BOOS een hele video over Moonpods? Als dat klopt moet je het sowieso niet doen :p