Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duhelo

Berichten: 28573
Geregistreerd: 29-05-03

Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 08:44

Ik zoek een deurbel die draadloos is, met een camera, app die op twee telefoons geplaatst kan worden. En ook enigszins betaalbaar.

Welke zijn aan te raden?

Exitium

Berichten: 7165
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 08:49

Ik heb sinds vorig jaar de Eufy S220 hangen. Voordeel is dat je er geen abonnement voor nodig hebt, beelden worden lokaal opgeslagen. Afstellen heeft even wat voeten in de aarde gehad maar ben er nu erg blij mee

margreet4

Berichten: 1586
Geregistreerd: 14-05-07

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 09:44

Hier ook een Eufy, erg blij mee!

Duhelo

Berichten: 28573
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 10:08

Oh, zonder abonnement is idd een plus! We hoeven niet perse te kunnen terugkijken maar op afstand live antwoorden wel :)

cursebreaker

Berichten: 11543
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 10:45

Hier ook Eufy en zeer tevreden mee :j

Duhelo

Berichten: 28573
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 10:55

ik heb een Eufy besteld, wel de goedkoopste versie met enkel de deurbel, ontvanger en app verbinding.
Als die goed bevalt kan ik nog uitbreiden met een camera voor achteraan of een duurdere set :)

Aife
Berichten: 81
Geregistreerd: 12-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 11:47

Ik ben heel tevreden van ring. Ik heb een deurbel met camera thuis. En bij de paarden heb ik aparte camera's van Ring hangen.
Momenteel zijn er ook kortingen op veel toestellen ;-)

Niqui

Berichten: 2186
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 12:36

Laatst bijgewerkt door Niqui op 04-04-24 13:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Kmbrly

Berichten: 1845
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 13:04

Aife schreef:
Ik ben heel tevreden van ring. Ik heb een deurbel met camera thuis. En bij de paarden heb ik aparte camera's van Ring hangen.
Momenteel zijn er ook kortingen op veel toestellen ;-)

Ik heb ring gehad, maar toch blijer met de eufy. Omdat deze zonder abonnementskosten is.
Nu ook onlangs omgeschakeld naar de camera’s van eufy.

Aife
Berichten: 81
Geregistreerd: 12-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 13:14

Kmbrly schreef:
Aife schreef:
Ik ben heel tevreden van ring. Ik heb een deurbel met camera thuis. En bij de paarden heb ik aparte camera's van Ring hangen.
Momenteel zijn er ook kortingen op veel toestellen ;-)

Ik heb ring gehad, maar toch blijer met de eufy. Omdat deze zonder abonnementskosten is.
Nu ook onlangs omgeschakeld naar de camera’s van eufy.



Heb je dan bij eufy ook dat hij de bewegingen opneemt? Want enkel voor de opnames heb je een abonnement nodig. Voor de meldingen en het kijken zelf niet.

Exitium

Berichten: 7165
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 13:41

Aife schreef:
Kmbrly schreef:
Ik heb ring gehad, maar toch blijer met de eufy. Omdat deze zonder abonnementskosten is.
Nu ook onlangs omgeschakeld naar de camera’s van eufy.



Heb je dan bij eufy ook dat hij de bewegingen opneemt? Want enkel voor de opnames heb je een abonnement nodig. Voor de meldingen en het kijken zelf niet.

Kun je instellen. Je kan instellen dat er bij beweging binnen een zone (of het hele beeld) opgenomen wordt en een alert verschijnt, of enkel als er daadwerkelijk aangebeld wordt. Ik heb het zo ingesteld dat de camera aan gaat zodra er iemand de voortuin inkomt, dan krijg ik ook een alert als de postbode geweest is :+Als iemand over de stoep voorbij loopt gaat de camera niet aan :)

ingvdh

Berichten: 6379
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:13

Ik heb een Eufy deurbel, eenvoudige versie.
Ik heb hem zo ingesteld dat hij begint op te nemen zodra er iemand de tuin binnenkomt, ik krijg daar dan ook een melding van op mijn telefoon.

Net kwam een pakjesbezorger langs, ik krijg dan een melding op de telefoon dat hij beweging heeft gezien. hij neemt op tot de beste man uit beeld is.

Je kan er ook voor kiezen om alleen degenen op te nemen die daadwerkelijk op de bel drukken.

Hij neemt alleen op bij personen, vogels, katten en ander dieren krijg ik geen meldingen van.
Ook in het donker doet hij het prima.

Siers83

Berichten: 7376
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:19

ingvdh schreef:
Ik heb een Eufy deurbel, eenvoudige versie.
Ik heb hem zo ingesteld dat hij begint op te nemen zodra er iemand de tuin binnenkomt, ik krijg daar dan ook een melding van op mijn telefoon.

Net kwam een pakjesbezorger langs, ik krijg dan een melding op de telefoon dat hij beweging heeft gezien. hij neemt op tot de beste man uit beeld is.

Je kan er ook voor kiezen om alleen degenen op te nemen die daadwerkelijk op de bel drukken.

Hij neemt alleen op bij personen, vogels, katten en ander dieren krijg ik geen meldingen van.
Ook in het donker doet hij het prima.

Wij zitten er aan te denken om zoiets systeem aan te schaffen. Wij hebben een pad naast huis met een erf waar we geen zicht op hebben vanuit huis. Wel zit hier ook onze achteringang via een schuur aan huis. Zou fijn zijn om daar zicht op te hebben aangezien we daar ook auto’s hebben staan.
Is zo’n Eufy makkelijk aan te sluiten voor een leek? Ik ben niet heel handig ermee zeg maar. Wel hebben we goede wifi in de schuur doordat daar een KPN Wifi punt staat

renee16

Berichten: 4899
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:22

Hier sinds kort de Ring, was 60,- en werkt prima !

ingvdh

Berichten: 6379
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:27

@Siers, het is echt zo gedaan. Er zit hele duidelijke instructie bij en de gaten boren waren het meeste werk.
De app is heel duidelijk en helpt je ook door het installatie proces heen. Met QR codes koppel je de boel heel makkelijk aan elkaar.

Ik heb hem aangeschaft omdat mijn voordeur achter een hoog hek zit en mensen ongezien van alles kunnen doen in mijn tuin zonder dat daar iemand wat van ziet als ik niet thuis ben.
Met deze camera komt niemand ongezien mijn meer tuin binnen.

Siers83

Berichten: 7376
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:57

Sorry voor het kapen van het topic
Waar koop je deze? Bol of een elektronica zaak ofzo?

ingvdh

Berichten: 6379
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 14:58

Die van mij komt bij CoolBlue vandaan. Ze zijn regelmatig in de aanbieding.

Duhelo

Berichten: 28573
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-24 15:05

Ik heb die Eufy ook op coolblue besteld, de bel met camera en ontvanger staan nu in promo voor 84 euro!

Exitium

Berichten: 7165
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Betaalbare draadloze deurbel met camera en app op telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 18:48

ingvdh schreef:
@Siers, het is echt zo gedaan. Er zit hele duidelijke instructie bij en de gaten boren waren het meeste werk.
De app is heel duidelijk en helpt je ook door het installatie proces heen. Met QR codes koppel je de boel heel makkelijk aan elkaar.

Ik heb hem aangeschaft omdat mijn voordeur achter een hoog hek zit en mensen ongezien van alles kunnen doen in mijn tuin zonder dat daar iemand wat van ziet als ik niet thuis ben.
Met deze camera komt niemand ongezien mijn meer tuin binnen.

Ik heb hier niet eens geboord. Hier hangt 'ie met montagekit naast de voordeur :D