Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DuoPenotti

Berichten: 29734
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:15

01San schreef:
Kan iemand mij vertellen: hoe zit het eigenlijk met het bereik van de aanbieders die onder de grootste aanbieders zitten zoals: Vodafone , odido, kpn ?

Dus het bereik van: Lebara, simyo, simpel enzo? Heb je altijd bereik of soms niet?

En hoe zit het met het internet snelheid?

Met simpel heb ik nog overal bereik gehad.
Mijn vriend die vrachtwagenchauffeur is en soms in de uithoeken komt ook.
Ook in België heeft hij goed bereik. Alleen met omschakelen bij de grens valt hij soms weg. Maar vermoed dat ze dat allemaal wel kunnen doen.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:22

Cchanny schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ja ik wil geen risico lopen en mijn wifi thuis is erg instabiel. Op mijn werk is een deel afgeschermd via de wifi.

Zo kan ik altijd mn telefoon ook als hotspot gebuiken voor mijn computer als thuis de wifi het niet doet.

Ik ben nu al 25gb kwijt zie ik. Dus dat gaat super hard. In totaal krijg je er 100gb.

En ik zie dat ik nu 31 euro ineens betaal. Waarschijnlijk omdat contract afgelopen is.

Wow, ik snap wel dat je dan inderdaad onbeperkt wil hebben


Wetende dat ik deze maand echt geen netflix ofzo kijk op mijn telefoon.
Eigenlijk alleen: whatsapp, fb, instagram, bokt, nieuws lezen, email lezen.
Dus hoe anderen aan 3gb komen is mij een raadsel, of ik ben uber verslaafd :+

Celebi
Berichten: 3711
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:35

Ik heb ook die 26 euro onbeperkt bij Odido. Dat is geloof ik wel met 10 euro korting vanwege meerdere abonnementen op 1 adres.

Ik gebruik vaak niet de onbeperkte range inderdaad, maar soms is het internet hier thuis niet bijster goed en dan werk ik inderdaad via mijn hotspot en kijk ik ook hele series via mijn internet bundel. Of als ik in de tuin wil werken in de zomer ook op de bundel. Vind het zorgeloze wel prima.

Alleen sinds T mobile overgegaan is naar Odido is mijn bereik vreselijk. Normaal had ik altijd 5g, maar nu maximaal 4g. Soms zelfs een h verbinding en daar valt echt niks mee te bereiken. Iemand anders dat ook opgevallen toevallig?

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:37

Een vriendin van me is nu overgestapt van odido naar vodafone door problemen.

Celebi
Berichten: 3711
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:39

Dat beloofd niet veel goeds.. :') Had net voor de overgang een 2 jaar verlenging van mijn sim only aangevraagd. Die is nu net vorige maand ingegaan. Zit er voorlopig aan vast dus.

Winged

Berichten: 33066
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:46

Cchanny schreef:
Hebben jullie dat onbeperkt echt nodig?
Ik denk dat ik ongeveer 2x in het jaar meer dan 3GB nodig had, maar voor de rest redde ik het ook daarmee makkelijk.

Hier net zo. Ik heb 6000mb, zit sinds kort bij 50+ (en da's dus ook voor 50- ers ;) ). Sim Only

01San

Berichten: 18752
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 09:49

@ duopenotti: dankje voor je info!

Oskarrino
Berichten: 799
Geregistreerd: 22-08-13
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:10

Ik zit bij Odido. Betaal €20 en heb dan 15GB internet, onbeperkt bellen + sms. Moet zeggen ik betaal mijn toestellen altijd in 1x af :)

Lees hierboven wat problemen met Odido. Ik zat bij t-mobile en nu dus Odido, maar m’n bereik is net zo goed als eerst en werkt nog steeds helemaal top. Vodafone is juist waardeloos, viel altijd m’n bereik weg.

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Hoeveel betalen jullie voor je mobiele abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:23

Sim only odido 4gb per maand 120 belmin. 12€ per mnd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41663
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 10:25

Celebi schreef:
Dat beloofd niet veel goeds.. :') Had net voor de overgang een 2 jaar verlenging van mijn sim only aangevraagd. Die is nu net vorige maand ingegaan. Zit er voorlopig aan vast dus.

Troost je, ik had nooit issues met Tele2/Odido, maar wel met Vodafone. Dat is nu geregeld, maar heeft me wel wat tijd gekost.

Dorine92
Berichten: 5334
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 15:05

Cchanny schreef:
Hebben jullie dat onbeperkt echt nodig?
Ik denk dat ik ongeveer 2x in het jaar meer dan 3GB nodig had, maar voor de rest redde ik het ook daarmee makkelijk.

Ik wel want ik heb thuis geen internet verder, en ook geen tv aansluiting. Dus als ik eens iets wil kijken moet het ook op de telefoon