Lego

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indy_Mouse_9

Berichten: 2130
Geregistreerd: 04-11-09
Woonplaats: Enschede

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:12

Ik kreeg mailtjes van Lightailing dat ze korting hebben, maar ik heb niet gekeken hoe de prijzen dan uitkomen.
Ik vind het ook altijd heel aantrekkelijk, maar vind het idd wel prijzig en kan nooit goed besluiten voor welke set dan :) Het liefste voor de Tardis, maar die kan ik dan weer niet vinden.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 11:18

Bedankt voor de tip, net gekeken maar mijn sets zijn niet in de sale en 50 dollar vind ik teveel per set. Ik ga nog even verder kijken.

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:08

Ik wilde de housebanners van Harry Potter, helaas niet echt een dikke aanbieding daarop. Alleen bij amazon duitsland, iemand die weet of ik daar gewoon kan bestellen?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:24

Lego site heeft ze nu afgeprijsd. Met Lego insiders spaar je dan ook punten.

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:33

Lego zelf heeft alleen de Slytherin en Gryffindor in de aanbieding. En wil ze graag alle 4. Slytherin zou ik daar wel kunnen bestellen. Die is er niet meer op amazon.de

nevica

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:51

Intertoys? Bricksdirect?

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 13:53

nevica schreef:
Intertoys? Bricksdirect?


Ook geen aanbiedingen op die helaas.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 14:20

Op brickwatch ook geen winkel te zien die het goedkoopst heeft?

TessaxQuincy

Berichten: 1041
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:22

C_arola schreef:
Op brickwatch ook geen winkel te zien die het goedkoopst heeft?


Nee dat is de amazon in frankrijk. In nl hebben die sets amper korting helaas. :\

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 16:58

Iemand had het nog over het Home Alone huis dacht ik, bij bol is die nu afgeprijsd. Niet de laagste prijs ooit en maar 2,- goedkoper dan even daarvoor dus ik wacht het toch nog even af maar misschien heeft iemand hier er interesse in.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78570
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:01

Vandaag is zeer onverwachts het natuurhistorisch museum aangekomen. Hadden hem in pre-order besteld maar zou pas vanaf 1 december uit komen.

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 19:05

Neonlight schreef:
Vandaag is zeer onverwachts het natuurhistorisch museum aangekomen. Hadden hem in pre-order besteld maar zou pas vanaf 1 december uit komen.



Wat een leuk cadeau <3 en ook leuk dat het pakket al eerder is gekomen

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78570
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-23 20:34

Was geen kado, hebben hem zelf besteld. :)) De verrassing was dat ie vandaag dus al kwam. Was een enorme doos en ging er van uit dat het een zak hondenvoer was die ik ook besteld had. Dus in de garage gezet, paar uur later bekeek ik mijn mail en een mail van Postnl dat pakketje met hondenvoer kwam. Hmmm, die grote doos was DPD. :') Toen toch maar even open gemaakt. _O-

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:12

Ik bedoel ook leuk cadeau dat het pakket vandaag al kwam ipv na 1 december.

Wel fijn dat het bezorgen goed is gegaan , ik ben altijd een beetje huiverig met alles wat geen postnl is... helemaal met dure pakketen. Ze zijn al genoeg van mij kwijtgeraakt of dat het pakket ergens lag maar onbekend waar. Is gelukkig nog niet met lego gebeurd , maar ik zou zoiets duurs best een beetje spannend vinden.

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:34

Lego gebruikt inderdaad DPD en dat gaat hier ook vaak mis. DHL en PostNL eigenlijk nooit problemen mee. Maar gelukkig heeft Lego zelf hele fijne klantenservice.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78570
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:38

Vervelende bij Lego is dat de mails over de bezorging komen wanneer het al bezorgd is.

nevica

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 10:47

Ik bestel echt zelden bij Lego zelf eigenlijk, ik kan het altijd ergens ruim goedkoper vinden dus dan maken mij die punten en gratis cadeaus ook niet heel veel uit voor die ene keer in het halfjaar dat ik lego koop. :o

Ik ben de Tranquil Garden aan het bouwen, heb er erg veel plezier van. Ga hem denk ik wel weer doorverkopen omdat ik eigenlijk alleen Harry Potter en Disney dingen heb staan, even kijken. Verder krijg ik vandaag als het goed is 3 speed champions binnen en de Hogwarts and Grounds, en maandag de Disney camera en nog een Marvel Venom. Toch gezwicht met Black Friday. :=

Floortje88
Berichten: 1565
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: Midden van het land

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 11:37

Leuk nevica, hier ook gezwicht voor aanbieding van pacman en boetiekhotel. Moet ook echt wat gaan verkopen. Heb best veel staan inmiddels.

nevica

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 11:37

De Tranquil Garden is echt een aanrader! Heel veel plezier mee gehad met bouwtechnieken die ik nog niet kende ook. Ga hem dus wel weer doorverkopen maar hij was echt leuk om te doen. :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 11:48

Doorverkopen ? Vindt je dat niet zonde?

Ik twijfelde wel om die set te kopen , Maar het is niet echt een set die op mijn lijst stond.


Vriendin van mij heeft gisteren als kado voor iemand anders de BMW moter gekocht. Was 60 euro goedkoper dan normaal. Helaas mochten we die niet open maken _O-. Ik heb nog geprobeerd om de set stiekem mee naar huis te nemen maar dat is mislukt _O-

nevica

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 11:51

Nee ik laat hem voor nu wel even staan maar ik heb verder geen plek om hem mooi display te zetten (vind ik). Heb er veel bouwplezier aan gehad en heb hem echt goedkoop kunnen krijgen. Ga er geen verlies op maken en anders maar een paar euro dus vind het niet zonde. Scheelt dat Lego altijd super goed verkoopbaar is. :D

moi22
Berichten: 902
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 20:13

Als je netjes met de doos en boekjes enz omgaat verliest Lego weinig waarde. Wel genoeg om m’n man z’n sets via marktplaats te laten kopen. Ik ben dan weer zo’n super zeikerd die splinternieuwe sets wil maar tot nu toe zijn zijn sets altijd compleet of heel goedkoop dat een missend steentje ook geen ramp is. Al kan ik daar weer flink gefrustreerd van raken :o

Zebrastreep schreef:
Ik bedoel ook leuk cadeau dat het pakket vandaag al kwam ipv na 1 december.

Wel fijn dat het bezorgen goed is gegaan , ik ben altijd een beetje huiverig met alles wat geen postnl is... helemaal met dure pakketen. Ze zijn al genoeg van mij kwijtgeraakt of dat het pakket ergens lag maar onbekend waar. Is gelukkig nog niet met lego gebeurd , maar ik zou zoiets duurs best een beetje spannend vinden.

Hier hebben ze van dpd m’n Titanic dag voor het paas weekend laten verdwijnen -:(- .
Hij was volgens de mail bij mijn man op z’n werk bezorgd maar daar was hij onvindbaar. Uiteindelijk via dpd klantenservice erachter gekomen dat hij op een niet bestaand adres daar in de straat bezorgd zou zijn. Uiteindelijk heeft m’n man na Pasen rondje industrieterrein gedaan en m bij een bedrijf gevonden.
Gelukkig heb ik wel veel vertrouwen in de klantenservice van Lego maar zat me toch niet lekker dat zo’n groot pakket kwijt was. Baal echt dat ze niet met PostNL of dhl verzenden. Dat gaat eigenlijk altijd goed

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 10:50

Voor geïnteresseerden, Lego heeft nog wat sets afgeprijsd vandaag. Heb vanmorgen vroeg 2 sets gekocht en krijg 3 mini sets er gratis bij.
Ook kwamen 2 bol bestellingen nog binnen afgelopen week.

Luxorvalkje
Berichten: 1945
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 07:13

Ik ben ook gezwicht en heb het kasteel gekocht.

Wel mijn Weasley huis te koop gezet.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 13:30

De insecten zijn klaar :D en ik heb er een leuk idee voor. Ik heb een terrarium leeg staan. Ik wil daar de insecten samen met wat lego plantjes inzetten en een gevuld terrarium van maken maar dan zonder dat er eten of warmte nodig is. De vlinder wil ik het hoogste zetten, de bidsprinkhaan in het midden en deze enorme kever onderop.

Hij heeft wel schattige paddenstoeltjes erbij. Alleen blijft hij minder lekker zitten op zijn boomstam. Iets met aardig zwaar en maar 4 puntjes om vast te zitten


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En er wordt zo een kadootje afgeleverd, lego kerst :) kerstboom en kerstkrans. Die ga ik afbreken na kerstmis en weer in december opbouwen