Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41710
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 13:44

Dat zijn zeker mooie bakken :).

Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 16:33

Noeps schreef:
Ik stem ook voor LAB mushroom! Volgende week worden alle wanden in huis in die kleur gespoten dus evt kan ik dan foto’s delen van de kleur bij de verschillende soorten lichtinval.


De spuiters zijn nog niet klaar en alles is daarom nog afgeplakt, maar voor het beeld (foto’s om 16.00u op een bewolkte dag gemaakt):

Afbeelding
Afbeelding
Slaapkamer+walk in closet inclusief plafond/schuine wanden, raam op het noorden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Woonkamer/keuken, lichtinval vanuit zowel oost-zuid-west

Afbeelding
Hal, lichtinval oostzijde

Tsplendid

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Hengelo

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 16:46

Hele mooie kleur, lekker licht.

daantjuhhh

Berichten: 26888
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 17:14

Prachtige kleur

noviceh

Berichten: 4794
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 17:33

Heel mooi! :j

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 17:42

@silvericaty. Misschien als salontafel zo’n grote houten rol voor elektradraad? Kun je me bij een bedrijf wel meekrijgen.
Verder zou je eens kunnen kijken op de webshop van Indistrieel, unieke items maar niet low budget.

silvericathy

Berichten: 1920
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 17:47

boeflover schreef:
@silvericaty. Misschien als salontafel zo’n grote houten rol voor elektradraad? Kun je me bij een bedrijf wel meekrijgen.
Verder zou je eens kunnen kijken op de webshop van Indistrieel, unieke items maar niet low budget.


Ow zeker, wat een leuk idee.... ik ga eens rondkijken. Kwam voor de tv ook al het idee tegen voor zo'n verzendkist, maar dan moet ik kijken met de maten omdat ik de tv wel op een minimale hoogte wil hebben staan. :+

Heb al meerdere webshops gezien maar dat is allemaal namaak, ik wil liever spul dat ook daadwerkelijk gebruikt is in een magazijn zeg maar.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41710
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 17:51

silvericathy schreef:
boeflover schreef:
@silvericaty. Misschien als salontafel zo’n grote houten rol voor elektradraad? Kun je me bij een bedrijf wel meekrijgen.
Verder zou je eens kunnen kijken op de webshop van Indistrieel, unieke items maar niet low budget.


Ow zeker, wat een leuk idee.... ik ga eens rondkijken. Kwam voor de tv ook al het idee tegen voor zo'n verzendkist, maar dan moet ik kijken met de maten omdat ik de tv wel op een minimale hoogte wil hebben staan. :+

Heb al meerdere webshops gezien maar dat is allemaal namaak, ik wil liever spul dat ook daadwerkelijk gebruikt is in een magazijn zeg maar.

Je kunt er ook voor kiezen transportwielen onder de verzendkist te monteren, mocht deze te laag zijn. Zo worden ze hoger, en het is makkelijk schoonmaken.

MuSLi

Berichten: 5258
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-24 20:15

Heel mooi @Noeps <3

silvericathy

Berichten: 1920
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 12:20

Citaat:
Je kunt er ook voor kiezen
transportwielen onder de verzendkist te monteren, mocht deze te laag zijn. Zo worden ze hoger, en het is makkelijk schoonmaken.


Bedankt voor de tip. Ik ga vanmiddag snuffelen in de magazijnen bij de man waar ik ook mijn hoogslaper vandaan heb. Dat is een opkoper van alles dat magazijn gerelateerd is. Vorige keer wist ik gewoon niet waar ik kijken moest zoveel spul. Heb me wel wat dingetjes bedacht inmiddels maar eens zien wat hij heeft. :+

Kimbers

Berichten: 5105
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 21:31

Ik lees hier al ontzettend lang mee maar heb nu toch ook wat hulp nodig.

Binnenkort ben ik van plan weer wat te gaan verven in de woonkamer. Ik ben echter ook dol op hysterische bloemenprints als behang. Nu vind ik een hele muur wat veel en helaas geen korte muren waar het op kan.

Nu zat ik te denken dat het misschien, heel misschien, wel wat is om een paar stroken achter de bank langs te doen.. maar ik kan geen goede voorbeelden vinden.

De muur wordt donkergroen en qua bloemenbehang vind ik gekleurde bloemen met een donkere achtergrond erg mooi.

Hebben jullie misschien advies hierin, wel/niet, voorbeelden, alternatieven?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41710
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 21:44

Wat je zou kunnen overwegen, is een behangpaneel. Dus een stuk gipsplaat/triplex/spaanplaat behangen en dat tegen je muur zetten. Het is veilig, makkelijk te vervangen als je t zat bent en mocht je eens willen afwisselen, zet je m tegen een andere muur.

Ik had behangpanelen op mijn slaapkamer, en het beviel mij erg goed. Ik wil het hier in huis ook weer terugbrengen :).

kosseh

Berichten: 2608
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-24 21:51

Kimbers,
Dit is wat ik op pintrest zo even snel vond.

Ik vind die lijsten of cirkels altijd wel leuk!
Afbeelding

veerledec

Berichten: 6694
Geregistreerd: 25-02-05
Woonplaats: Clinge

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 00:02

Geen ervaring met een deel van de muur behangen. We hebben wel bloemen op een donkere achtergrond, maar met fotobehang, uit één stuk. Dat is wel redelijk eenvoudig aan te brengen in ieder geval.
Afbeelding

Plukje
Berichten: 1655
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 06:28

Bij ons stopt het behang bij het deurkozijn:
Afbeelding

Afbeelding

(De deuren zijn inmiddels ook netjes zwart)

DubbelFun

Berichten: 88761
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 09:16

_San87_ schreef:
Wat je zou kunnen overwegen, is een behangpaneel. Dus een stuk gipsplaat/triplex/spaanplaat behangen en dat tegen je muur zetten. Het is veilig, makkelijk te vervangen als je t zat bent en mocht je eens willen afwisselen, zet je m tegen een andere muur.

Óf je behangt de achterkant van dat paneel met een ander 'wild' behangetje en draait hem om. Leuk voor een wisselende zomer/winter eyecatcher :)

_lautje_

Berichten: 9273
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 09:50

Bij kort stuk muur, donkere achtergrond en bloemen moest ik gelijk aan dit behang denken.
Is er in heel veel kleurstellingen en 3 banen breed.
Zelf heb ik de gele in gedachten voor onze slaapkamer. Het zijn vuurfakkels. Een Afrikaanse bloem.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41710
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 10:30

DubbelFun schreef:
_San87_ schreef:
Wat je zou kunnen overwegen, is een behangpaneel. Dus een stuk gipsplaat/triplex/spaanplaat behangen en dat tegen je muur zetten. Het is veilig, makkelijk te vervangen als je t zat bent en mocht je eens willen afwisselen, zet je m tegen een andere muur.

Óf je behangt de achterkant van dat paneel met een ander 'wild' behangetje en draait hem om. Leuk voor een wisselende zomer/winter eyecatcher :)

Of je doet idd dat :D.

silvericathy

Berichten: 1920
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 10:57

Ik was gister gaan snuffelen, veel dingen gezien maar niet meteen op ideeën gekomen. Hij liet me nog een kastje zien dat mogelijk als bureau kon. Voor een bureau helaas toch wat klein en ik wil wel graag mijn benen eronderin kwijt. Kastje vond ik zo wel geweldig maar kon er helaas niet echt iets mee.

Afbeelding


Tot ik er wat langer rondliep en opeens een idee in mijn hoofd popte en dat heb ik overlegd en wat mogelijk. Hij heeft me de stukjes tussen blad en kastje eraf gehaald. Vervolgens ding in de auto en thuis schoon gemaakt.
En tada.... een tv kastje **\O/**

Afbeelding



Ik ben er blij mee :):)

Woensdag ga ik waarschijnlijk een oude houten verzendkist ophalen, of ik die originele kleur laat zoals nu is of magazijn blauw ga spuitverven is nog even een punt van discussie met mezelf _O-

Malenka

Berichten: 7587
Geregistreerd: 04-10-06

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 11:25

Goed gevonden!

kosseh

Berichten: 2608
Geregistreerd: 17-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-24 11:48

Voor m'n gang heb ik een ideetje in m'n hoofd. Twijfel alleen of het wel mooi uitpakt.

Wat denken jullie?

Ik wil zo iets. Ik zit nu te denken aan de grijze kleur onder en de bloempluisjes als behang boven. Met dun latje als tussen lijn.
Afbeelding

Twijfel alleen of het niet gek er uit komt te zien, omdat ik geen lange rechte gang heb.
De smalle doorgang tussen de schuine wanden lijkt op de foto smaller dan het in echt is, is 85cm breed.
Afbeelding

Afbeelding

Wendy15

Berichten: 11103
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 07:48

Oh wat gaaf die bloemen print behangetjes! Dat durf ik dan alleen weer niet zo goed aan omdat ik bang ben het snel zat te worden. Maar dat idee van een paneel is wel heel slim!

Mooie combi kosseh! Ben benieuwd hoe dat wordt.

Wij zijn niet erg opgeschoten verder in huis want allebei griep gehad :+ m'n vriend heeft wel de trap geschilderd en ben echt blij met de kleur en hoe het is geworden :D
We hebben ook een nieuwe (tweedehands) tafel gekocht. Zaten erg te twijfelen, tafel die we al hadden is 160 maar voor de ruimte eigenlijk al net ff te groot. Nu hebben we een mooie tafel van 140 die bij bezoek uitgeschoven kan tot 180, heel blij mee.
Ook nog wat schattige nieuwe potjes en plantjes en waxinelichthoudertjes :D
(De plinten gaan we er van de week op zetten en dan kunnen alle meubels echt op hun plek)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41710
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-24 07:51

Gezellig hoor, planten kleden de boel altijd mooi aan :).

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 14:13

En de gehele muur met de labpaint Mushroom is gedaan!

Als ik eerder van dit merk had geweten, had ie er gelijk vanaf dag 1 opgezeten!

Wel wat lastig op de foto te krijgen vind ik.

Er komen wel 2 fotolijsten of cancas terug aan de muur.


Afbeelding

Afbeelding

noviceh

Berichten: 4794
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-24 14:58

Mooie, warme kleur! Komt er nog een lijst tegen het plafond aan?