Ervaringen verzwaringsdeken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fearn

Berichten: 4772
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 13:46

Ik heb er vannacht voor t eerst onder geslapen, maar moet zeggen het was me nu nog wat te warm en ik draai ook veel dus dan was t wel eens lastig :')

Maar als het wat afkoelt wil ik het nog eens proberen. Bovenop mijn gewone dekbed voelde ik wel echt de zwaarte/alsof je een beetje vast zit onder iets.

DuoPenotti

Berichten: 29928
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:02

Ik heb net dit topic pas gevonden. Wauw wat een veel pagina's al.

Dus om het niet allemaal door te lezen, heb ik een vraag, sorry als het al 100 keer voorbij is gekomen.

Welke verzwaringsdeken is fijn in de zomer?
Slaap dan het liefste onder laken betreft de warmte, maar dat is zo licht dat ik dan wakker lig.
In de winter met een dekbed en een extra deken erop slaap ik het fijnste, heerlijk dat gewicht.
Maar een echt dunne verzwaringsdeken bestaat niet, of wel?

Blue_flower
Berichten: 1935
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:15

DuoPenotti schreef:
Ik heb net dit topic pas gevonden. Wauw wat een veel pagina's al.

Dus om het niet allemaal door te lezen, heb ik een vraag, sorry als het al 100 keer voorbij is gekomen.

Welke verzwaringsdeken is fijn in de zomer?
Slaap dan het liefste onder laken betreft de warmte, maar dat is zo licht dat ik dan wakker lig.
In de winter met een dekbed en een extra deken erop slaap ik het fijnste, heerlijk dat gewicht.
Maar een echt dunne verzwaringsdeken bestaat niet, of wel?


Je zou eens contact kunnen opnemen met Modeliefjemaakt (als ik het goed schrijf). Volgens mij zijn die van haar door het type materiaal niet warm. Vooral goedkope van grotere ketens zou ik aan twijfelen ivm materiaal gebruik.

DuoPenotti

Berichten: 29928
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ervaringen verzwaringsdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 14:36

Dankjewel. Ga ik die eens Googlen

Independence
Berichten: 1381
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Ervaringen verzwaringsdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 15:28

Ik vind mijn gewone verzwaringsdeken van de dekbeddiscounter niet erg warm. Ik heb ook nog een zwaardere met glaskralen, die vind ik nog koeler, maar ik vind die niet zo fijn om zonder tussenlaag op te hebben