Canon 1300D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jejeamber
Berichten: 98
Geregistreerd: 23-05-15

Canon 1300D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-17 08:49

Hallo, ik heb een camera canon 1300D alleen ik heb een probleem mn camera stelt niet meer scherp, op de fotos wel maar door ht kijk dingetje niet meer.... weet iemand wat ik moet doen


Ibbel

Berichten: 49071
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Canon 1300D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 08:53

Naar een winkel om na te laten kijken?
Klinkt alsof de spiegel niet helemaal goed op z'n plek zit. Via die spiegel zie jij het beeld in de zoeker. Als de foto wel scherp is, is er met de focus dus niets mis, maar wordt het beeld niet goed op de spiegel geprojecteerd.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 08:54

Ik zou er mee naar de winkel gaan.

Fair
Berichten: 3555
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-17 09:02

Je kan even aan het wieletje naast het 'dingetje' draaien. Daarmee kan je de scherpte aanpassen naar jouw ogen. Ik heb er ook regelmatig last van ivm bril. Dan denk ik dat mijn lens stuk is en dat al mijn fotos wazig zijn, maar dan staat de viewfinder gewoon niet goed voor mijn ogen ingesteld. :')

Jejeamber
Berichten: 98
Geregistreerd: 23-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-17 10:09

Fair schreef:
Je kan even aan het wieletje naast het 'dingetje' draaien. Daarmee kan je de scherpte aanpassen naar jouw ogen. Ik heb er ook regelmatig last van ivm bril. Dan denk ik dat mijn lens stuk is en dat al mijn fotos wazig zijn, maar dan staat de viewfinder gewoon niet goed voor mijn ogen ingesteld. :')

Dankje wel!! Het heeft geholpen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Whizz en 78 bezoekers