Problemen Ziggo Horizon box?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Firefly4

Berichten: 1164
Geregistreerd: 28-12-09

Re: Problemen Ziggo Horizon box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:24

Ziggo vind het (lijkt wel) leuk om telkens tijdens de vakantie periodes updates uit te voeren. Waarom, geen idee... Wij monteurs krijgen het er ook elke keer maar druk mee :)

Anoniem

Re: Problemen Ziggo Horizon box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:51

Toen ik nog bij Ziggo werkte zag ik altijd mensen die goedkope kabels bij bijvoorbeeld Action haalden, zonder keurmerk. En overal waren de problemen opgelost bij gebruik betere kabels met keurmerk. Kost wel wat meer, maar geen problemen. Had zelf ook de dure bekabeling liggen, en heb ik ook bewaard mocht ik weer klant worden.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 23:11

[url][/url]
Jans schreef:
Toen ik nog bij Ziggo werkte zag ik altijd mensen die goedkope kabels bij bijvoorbeeld Action haalden, zonder keurmerk. En overal waren de problemen opgelost bij gebruik betere kabels met keurmerk. Kost wel wat meer, maar geen problemen. Had zelf ook de dure bekabeling liggen, en heb ik ook bewaard mocht ik weer klant worden.


Nou wij hebben echter geem kabels vd action ofzo hoor. Sterker nog.... Van ziggo zelf zelfs! :')

Veulen84

Berichten: 10877
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Problemen Ziggo Horizon box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 23:36

Och Ziggo wijst gewoon graag naar de klant. Ik wandel al 3 jaar van de ene storing naar de andere, elke keer ligt het weer ergens anders aan. Nooit aan ziggo, altijd aan iets wat wij doen.

- je mag je box niet uitzetten
- je kabels zijn niet goed
- je modem hangt te ver van je box
en nog zo'n stapel.

Jammer genoeg zit ik er aan vast. Ze zijn de enige die hier meer dan 20mb internet aanbieden. Hoewel ze de beloofde 40 ook nooit halen.

Gelukkig is het prijstechnisch binnenkort voordeliger om een 4g modem te nemen en databundel. Dan stop ik er mee.