Het gaat overigens om deze set met dezelfde kussens:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Optie om je zitplek te overkappen?? Kun je ze laten liggen en anders in een schuurtje oid. Ik vind die grote bakken waar kussens in zitten nooit leuk. Wat je ook nog kunt doen is een soort afdekset voor de hele tuinset(ook lelijk maar ja).Prachtige kussens trouwens, erg mooi.
Palmera schreef:Een grote houten kist i.p.v een plastic? Staat al veel beter bij de rest. En kun je eventueel nog als tafel gebruiken.
Edit: uiteraard in de kist wel in hoezen opbergen
8nnemiek schreef:Bij stoffen kussens zoals deze zou ik gewoon vaccuümzakken gebruikenIk gebruik die voor onze bootkussens, en het is echt ideaal! Scheelt enorm veel ruimte, geen last van stof en ongedierte, geen vocht en schimmel.. En die zakken heb ik gewoon bij de Action gehaald. Je stopt het kussen erin, zet de stofzuiger er op en klaar
![]()
Edit: op ebay zijn ze te koop in veel verschillende maten: http://m.ebay.com/itm/Storage-Bag-Large ... Ciid%253A2
Jolien87 schreef:Na een jaar in ons 'nieuwe' huis te hebben gewoond zijn we eindelijk begonnen met het aanpakken van de tuin. Deze was flink verzakt dus mijn vriend is bezig met een prachtige vlonder als terras. Vanmorgen hebben we een nieuwe loungeset gekocht met supertoffe kussens, helaas zijn die wel best flink. Ik ben dus op zoek naar een mooie manier om deze op te bergen. Ik heb al wel op internet gezocht maar daar vind ik voornamelijk houten hokken waar het in kan. Nu ben ik wel benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zijn, dus: deel vooral al jullie creatieve oplossingen.
[ Afbeelding ]
Maris__ schreef:Jolien87 schreef:Na een jaar in ons 'nieuwe' huis te hebben gewoond zijn we eindelijk begonnen met het aanpakken van de tuin. Deze was flink verzakt dus mijn vriend is bezig met een prachtige vlonder als terras. Vanmorgen hebben we een nieuwe loungeset gekocht met supertoffe kussens, helaas zijn die wel best flink. Ik ben dus op zoek naar een mooie manier om deze op te bergen. Ik heb al wel op internet gezocht maar daar vind ik voornamelijk houten hokken waar het in kan. Nu ben ik wel benieuwd welke mogelijkheden er nog meer zijn, dus: deel vooral al jullie creatieve oplossingen.
[ Afbeelding ]
Mag ik vragen waar je deze kussens weg hebt??