gevulde en lege bolletjes in word: aangeven schaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

gevulde en lege bolletjes in word: aangeven schaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-17 17:38

Oke, mega vage titel maar misschien trekt het mensen want duidelijker krijg ik het niet.

Ik wil in Word aangeven hoe goed iemand iets beheerst op schaal van 5. Daarvoor wil ik bolletjes gebruiken en het aantal invullen (in word dus al) dat iemand haalt.
Dus bijvoorbeeld iemand beheerst engels goed, bijv 4 uit 5, dan wil ik 4 gekleurde bolletjes en 1 leeg bolletje maken. Iemand enig idee hoe dat moet? Bolletjes mogen overigens ook vierkantjes ofzo zijn :+

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 17:43

secricible schreef:
Oke, mega vage titel maar misschien trekt het mensen want duidelijker krijg ik het niet.

Ik wil in Word aangeven hoe goed iemand iets beheerst op schaal van 5. Daarvoor wil ik bolletjes gebruiken en het aantal invullen (in word dus al) dat iemand haalt.
Dus bijvoorbeeld iemand beheerst engels goed, bijv 4 uit 5, dan wil ik 4 gekleurde bolletjes en 1 leeg bolletje maken. Iemand enig idee hoe dat moet? Bolletjes mogen overigens ook vierkantjes ofzo zijn :+

Volgens mij kun je figuren invoegen in word en die vervolgens invullen met een kleur. Denk dat je dan wel krijgt wat je zoekt.

Sokje_6

Re: gevulde en lege bolletjes in word: aangeven schaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 17:47

Bij symbolen. :j Gevulde, lege, vierkant of rond, van alles. :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 17:59

Of bij Invoegen en dan vormen. En dan opmaken. Dan kan je ze net zo groot of klein en in welke kleur maken als jij wilt.

tesseke

Re: gevulde en lege bolletjes in word: aangeven schaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 23:04

Je kan ook een formulier maken als sjabloon waarin je de vierkantjes dan gewoon kan aanvinken. Geen idee meer hoe het moet, is al enkele jaren geleden dat ik die functie gebruikt heb.