Voor wie het niet kent: oma weet raad is een site (Klik) met allerlei HTK-tips voor vanalles en nog wat. En nu dacht ik, er zijn vast bokkers die hulp nodig hebben en andere bokkers die handige tips hebben!
Om maar even af te trappen: ik gebruik afwasmiddel echt overal voor in de keuken

Uhmm verder heb ik ooit de tip gekregen om een vel keukenpapier bij je champignons te doen... Dan kun je ze ineens veel langer bewaren! Wel eens per 1-2 dagen het papiertje vervangen. Het werkt als een vochtvreter en daardoor worden je champignons niet slijmerig

Oja en ik kwam er laatst achter dat als je een jurk hebt met een oude wijnvlek, die in een emmertje biotex in de week zet en vervolgens 3 dagen vergeet en daarna in de was doet je er dus niks meer van terug ziet!

Dan wat betreft tips gezocht: hoe maken jullie je fornuis schoon? Ik loop altijd zo te klooien met water dat erin blijft staan en rommel dat erop ligt... (Ik woon in een studentenhuis en nu blijkt dat niet iedereen dezelfde hygiënische standaarden heeft

Veel tip-uitwissel-plezier!