Aftermovie rondreis Australie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Acceptance

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-01-11

Aftermovie rondreis Australie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-16 08:48

Zoals jullie misschien al kunnen opmaken uit mijn onderwerp wil ik graag een aftermovie maken van mijn rondreis in Australië

Zelf ben ik hier al sinds Februari maar vanaf mei tot juli samen met mijn vriend rondgereist mét campervan en daarna als heuze backpackers. Hier hebben wij heel veel filmpjes gemaakt met onze actioncam. Nu zou ik hiervan graag een mooie compilatie van willen maken voor iedereen thuis.

Maar.. Welk programma is het beste? Ik vind het niet erg als ik er iets voor moet betalen. Zolang het maar een kwaliteit programma is waarmee ik behoorlijk wat filmpjes tot 1 mooie video om kan toveren.

Alvast bedankt!

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:27

Adobe Lightroom vind ik prettig werken, maar dat kan door de vele functies en mogelijkheden ook wel overweldigend zijn.

Is een betaald programma, maar kun je 1 maand gratis testen.

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 13:16

Premiere Elements :j (of de volledige maar die is wat overweldigend denk ik).
Is van Adobe en dus ook een maand gratis te proberen, zou je precies mooi een aftermovie mee kunnen maken in die tijd :D

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 14:02

Szan schreef:
Adobe Lightroom vind ik prettig werken, maar dat kan door de vele functies en mogelijkheden ook wel overweldigend zijn.

Is een betaald programma, maar kun je 1 maand gratis testen.

Ik bedoelde Premiere Elements, zoals Warboel ook schrijft :+ Was nog niet helemaal wakker.

Acceptance

Berichten: 149
Geregistreerd: 18-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-16 10:51

Oeps sorry voor mijn late reactie. Door slechte internet en turbulente thuiskomst niet meer aan gedacht om te reageren. Maar wou jullie toch even bedanken!