Problemen met mijn laptop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Problemen met mijn laptop.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 19:40

Hallo Bokkers.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb wat probleempjes met mijn laptop en ik heb geen idee wat ik er aan kan doen := .

Het eerste probleem zit in Google Chrome. Telkens als ik een afbeelding of bestand wil selecteren om te uploaden, sluit hij af. Hetzelfde als ik een afbeelding of bestand wil opslaan. Ontzettend onhandig en irritant... Iemand enig idee? Ik heb Chrome al een keer opnieuw geïnstalleerd en een foutenrapport verzonden...

Het tweede probleem zit in Word denk ik. Word opstarten gaat nog net maar zodra ik iets wil opslaan krijg ik een foutmelding en sluit Word af:
"WerFault.exe - Toepassingsfout:
De instructie op 0x00000000770823C3 verwijst naar geheugen op 0x000000000000000. Het geheugen kan niet worden written.
Klik op OK als u het programma wilt beëindigen.

Overigens, die melding kreeg ik de laatste tijd ook als ik mijn laptop opstartte. Alleen dan zo'n 5/6x achter elkaar :7

Virusscanner heb ik vandaag laten scannen. Volledig, ik gebruik Windows Defender. Niets gevonden...
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen??

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 21:25

Je zou voor de zekerheid kunnen proberen Hitman Pro te draaien, die draait meerdere virusscanners over je computer: http://www.surfright.nl/nl/hitmanpro
(Dan weet je in elk geval relatief zeker dat het geen virus/trojan/oid is. Virusscanners zijn in hun eentje heel leuk, maar niet onverslaanbaar..)

En nog een vraag: Welke Windows draai je? (En is dat de originele Windows versie of heb je geupdate?)

Edit:
Ik vond net het volgende topic op het Microsoft forum aan de hand van je Word foutmelding en daarin wordt aan het eind o.a. het volgende gezegd:
Citaat:
"There is a virus that gets into the Adobe software and causes the Windows reporting error. I completely understand how frustrating it is. It is NOT a windows error reporting issue.....it is a virus!!! "

Bron: http://answers.microsoft.com/en-us/wind ... d20?auth=1

Als dat het is dan verklaart het voor mij ook redelijk zeker je Chrome probleem en het gebruik van het woord 'written' aan het eind van de foutmelding in Word ipv 'weggeschreven' (dat is voor Microsoft namelijk raar om dat niet te vertalen..).

Hitman pro draaien dus! :j

Marjo

Re: Problemen met mijn laptop.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 21:40

Ik heb Windows 10, geüpdatet.
Thanks voor de tip! Ga ik gelijk doen

Marjo

Re: Problemen met mijn laptop.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-16 22:38

Het lijkt weg te zijn! Yay! Thanks :D