Samsung Galaxy S7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-16 20:51

Na de S6 is dan eindelijk de S7 uit!

Een geweldig toestel met geweldige prestaties!


Afbeelding



Bijzonderheden:
32 gb geheugen
4 gb werkgeheugen
De camera heeft Optical Image Stabilization (OIS), een dual-LED-flitser en autofocus. Hiermee maak je dus altijd prachtige en superscherpe foto’s.
Verbeterde vingerafdrukscan
Spat en waterdicht
Geheugenslot voor Micro SD kaart



Afgelopen zaterdag heb ik de S7 binnen gekregen! Hiervoor had ik de LG G2. Wat een verbetering! En die camera is in 1 woord echt geweldig! <3

Zijn er nog meer Bokkers die deze nieuwste Samsung al hebben? Of overwegen om hem aan te schaffen? :D

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:01

Manlief heeft de S7 edge, alweer een paar weken. Hij is er erg tevreden over.

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

Susanne

Berichten: 11608
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 07:22

Komt er van de 7 wel een mini? Want er was geen 6 mini en ik vind de normale echt te groot.

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 07:26


Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Susanne

Berichten: 11608
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:58

Ja, maar dat zeiden ze ook van de S6 mini maar die is er nooit gekomen :') Ben benieuwd!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:43

Ik had een pre order bij Telfort gedaan, maar tot op heden hebben ze niet gebeld dat hij daar binnen is.
De online bestellingen gingen voor ofzo... zo stom :(

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:46

Wij hadden inderdaad online voorbesteld en wij hebben hem al bijna een maand in huis.

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

The_Cat

Berichten: 7276
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:53

specs zien er super uit :) wat zijn de megapixels van de camera eigenlijk? want ik was nog aan het wachten op de nieuwe van sony, die had een camera van 23 mp


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.

Rocco_Love12

Berichten: 545
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: In het veen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:02

Ik heb hem vanaf 12 maart al opzich bevalt die super. Maar die van mij heeft helaas al een barstje boven de luidspreker van de gear vr bril.

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 10:04

12 MP heeft de camera. Maar zoals boven beschreven maakt hij geweldige foto's. En dat ervaar ik ook.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

willemlover

Berichten: 1566
Geregistreerd: 18-08-07

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:20

Ik heb hem ook al een maand. De s7 edge. Opzich erg tevreden over enige minpuntje is dat hij soms zomaar opnieuw opstart. Herkennen jullie dit? :)

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 10:26

willemlover schreef:
Ik heb hem ook al een maand. De s7 edge. Opzich erg tevreden over enige minpuntje is dat hij soms zomaar opnieuw opstart. Herkennen jullie dit? :)

Die van mij doet dat inderdaad ook.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:36

willemlover schreef:
Ik heb hem ook al een maand. De s7 edge. Opzich erg tevreden over enige minpuntje is dat hij soms zomaar opnieuw opstart. Herkennen jullie dit? :)


Nee daar heb ik mijn man nog niet over gehoord.
Wel is het enorm moeilijk om aan een pantserglas te komen.

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

Lipstick

Berichten: 708
Geregistreerd: 02-06-09

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:38

In juni mag ik ook een andere telefoon uit zoeken. Ik zit te twijfelen tussen S6 en S7. Zit er veel verschil tussen beide telefoons? En merken jullie dat ook? Wel fijn dat ik positieve reacties lees over de S7.

willemlover

Berichten: 1566
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 10:40

Lipstick schreef:
In juni mag ik ook een andere telefoon uit zoeken. Ik zit te twijfelen tussen S6 en S7. Zit er veel verschil tussen beide telefoons? En merken jullie dat ook? Wel fijn dat ik positieve reacties lees over de S7.

Ik had hiervoor de s6. Ik merk erg weinig verschil en zou als ik jou was toch voor de s6 gaan mocht dit aanzienlijk goedkoper zijn.

Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:02

Ikzelf heb de S6 edge plus, maar ik merk ook weinig verschil tussen de telefoons.

Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn schoentje te kussen

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-16 11:10

Toch heb ik gelezen dat de s7 een stuk beter moet presteren dan de s6. Heb van een aantal gehoord dat verschil in prijs vrij weinig is bij een abonnement

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Lipstick

Berichten: 708
Geregistreerd: 02-06-09

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 06:47

Oke, ik had nog niet op de abonnementskosten gelet. Maar dat is wel fijn natuurlijk dat het verschil weinig is.

Banyu
Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 07:07

LiiNd_Y schreef:
willemlover schreef:
Ik heb hem ook al een maand. De s7 edge. Opzich erg tevreden over enige minpuntje is dat hij soms zomaar opnieuw opstart. Herkennen jullie dit? :)

Die van mij doet dat inderdaad ook.


Ben met de mijne heel tevreden/ blij. Geen last oid van opstarten. Eigenlijk gewoon helemaal nergens van! :)

Banyu
Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-16 07:08

Lipstick schreef:
In juni mag ik ook een andere telefoon uit zoeken. Ik zit te twijfelen tussen S6 en S7. Zit er veel verschil tussen beide telefoons? En merken jullie dat ook? Wel fijn dat ik positieve reacties lees over de S7.


In de S7 kan weet ren geheugenkaartje in, en de camera is beter. :)

Lindor92
Berichten: 6998
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-16 11:10

Hoe lang gaat bij jullie de batterij mee?

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Banyu
Berichten: 12464
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:20

2 dagen, soms langer.

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:30

Ja hier ook de trotse bezitter van een S7 Edge platinum Gold... En ik ben er helemaal verliefd op <3

De camera is geweldig, haar scherp en heel snel (daardoor vrijwel alleen maar scherpe mooie foto's van de pony) wat ik ook echt een pluspunt vind is het scherm. Reageert zelfs in de regen nog terwijl de S5 met een beetje regen al aangaf dat er water op het scherm lag en vervolgens hele andere dingen ging doen dan dat ik zelf wilde >;)

Enige nadeel vind ik is dat het scherm overal op reageert. Dus als ik hem ontgrendel om de tijd te zien dan kan hij door druk op het hoesje ook andere dingen gaan doen :')

Oh en de S5 had vingerafdruk met alle vingers en deze alleen met 1 vinger... dat vind ik wel ongemakkelijk :o

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Yipee

Berichten: 1860
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Vianen

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:42

Ik heb nu nog de S5! Ik heb tot nu toe van samsung de eerste galaxy, de S3 en nu de S5 gehad. Tot nu toe is het altijd goed bevallen dus de S7 staat zeker hoog op de lijst als niewe telefoon over een paar maanden als mijn abbonement afgelopen is. :) Vind de S7 edge heel gaaf maar ik vind hem zo enorm groot, dus weet niet of ik dat wel wil. Vind mijn huidige S5 eigenlijk echt groot zat. :')

M_D_H
Berichten: 17470
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:46

Yipee schreef:
Ik heb nu nog de S5! Ik heb tot nu toe van samsung de eerste galaxy, de S3 en nu de S5 gehad. Tot nu toe is het altijd goed bevallen dus de S7 staat zeker hoog op de lijst als niewe telefoon over een paar maanden als mijn abbonement afgelopen is. :) Vind de S7 edge heel gaaf maar ik vind hem zo enorm groot, dus weet niet of ik dat wel wil. Vind mijn huidige S5 eigenlijk echt groot zat. :')

Persoonlijk vind ik er vrij weinig verschil in grote in zitten :o
Het is misschien 1 cm? Maar meer zal het niet zijn.

De S5 paste ook al niet in mijn zakken, dus ik was van mening dat die ene cm daar niks aan veranderde :') maar als je het echt vervelend vind, de S7 is even groot als de S5 :)
Al moet ik zeggen dat ik wel echt onwijs te spreken ben over de edge <3

Er komt een moment dat je je realiseert wie belangrijk is, wie niet meer belangrijk is........
en wie altijd belangrijk zal zijn!
Dus, maak je geen zorgen over mensen uit je verleden, er is een reden dat ze het niet gered hebben in jouw toekomst

It's in your moments of decisions, that your destiny is made

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, loveslimpie, Regenpier en 69 bezoekers