[Info] Bokkers op de woningmarkt deel III

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 13:00

Spannende tijden Gowlan, leuk! Geniet er ook van :D!

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 21:26

Zaterdag komt de styliste en maandag foto's maken . Morgen de laatste losse spullen uit de tuin halen , vrijdag stofzuigen . Hoop maandag daarop op Funda en die week open huis.

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 09:04

kohtje schreef:
Zaterdag komt de styliste en maandag foto's maken . Morgen de laatste losse spullen uit de tuin halen , vrijdag stofzuigen . Hoop maandag daarop op Funda en die week open huis.


Vervelend dat je zelf geen plezier beleeft aan je huis.. Hopelijk lukt het met een nieuw huis wel..

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 08:02

Komt goed,dit was een foutje. Er wordt vast iemand heel gelukkig want het is echt een prachtig huis

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:19

Zou iemand mij een eindje op weg kunnen helpen?
Wij zijn op dit moment bezig met een nieuwbouwhuis, maar welke hypotheekverstrekkers bieden meer dan 6 maand geldigheid qua offerte? En ben je verplicht om een studieschuld die nog niet definitief is (afgestudeerd, maar zit nog in de aanloopfase en dus betaal ik nog niet af) te melden?

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:26

CarolienR, die studieschuld heb je toch, ondanks dat 'ie nog niet definitief is? Die verdwijnt toch niet alsnog ineens?
Ik zou dat er wel bij vermelden, helemaal om er rekening mee te laten houden in je maandelijkse lasten.
Volgens mij komt 'ie er anders ook wel uit bij de check van je hypotheekverstrekker. :)

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 13:37

MarrieLeen schreef:
Volgens mij komt 'ie er anders ook wel uit bij de check van je hypotheekverstrekker. :)

Nee. :) Studieschuld staat niet geregistreerd bij het BKR, en DUO verstrekt die gegevens niet. Je kunt erover liegen en dat wordt niet ontdekt. Tenzij je al aan het afbetalen bent en ze het op je bankafschrift zien staan. Of het verstandig is om het te verzwijgen is een tweede, uiteraard.

LienC

Berichten: 984
Geregistreerd: 25-01-11

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:05

Ja en nee, de hoogte klopt niet (groot deel wordt een gift) en daarnaast begin ik al met afbetalen voor hij definitief wordt. Dus vandaar de vraag :) Daarnaast zouden de maandelijkse lasten door te kopen juist veel minder worden (hoge huurprijs i.v.m. lage hypotheek). Maar het woord verstandig blijft inderdaad knagen..

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:02


Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:51

Wie hier begrijpt ruimtelijkeplannen.nl? Volgens mij is de woning waarin ik geïnteresseerd ben wonen + agrarisch met waarden w.b.t. de bestemming. Als ik het goed begrijp zou je op agrarisch met waarden zonder vergunning een rijbak mogen aanleggen zonder verlichting? Dan zou ik dus alleen voor de verlichting een vergunning moeten aanvragen? Hekwerk mag dus wel?

Iemand die zoiets eerder heeft gezien/meegemaakt?

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 12:19

Ik werk er (bijna) dagelijks mee, je mag mij wel een PB sturen hoor. :)

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:19

Een andere vraag. Wie heeft hier een huis gekocht waar nog vergunningen voor benodigd zijn?
Gewoon gekocht op de gok in de hoop de vergunningen te krijgen of dit als voorwaarde meegenomen in de koop?

MarjanB

Berichten: 16434
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 10:31

Ik heb dat met mijn vorige huis gedaan. Die was nog niet officieel gesplitst, maar lag al wel bij de gemeente. Met de verkopende partij afgesproken dat ze het huis terug zouden nemen als het niet binnen een jaar geregeld was.

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 09:13

Nou het huis staat op funda. Dit weekend maar de koek en sopie neer zetten, schijnt vorige keer heel druk geweest te zijn bij het hek.
Duimen maar.

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 10:30

Wil je een linkje delen kohtje?
Ben namelijk heel benieuwd

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:40

Hoe doen jullie het als je verhuist bent doe je kaartjes op de bus met adres wijziging voor familie en vrienden endergelijke ? Of hoe doen jullie dat precies?

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:14

joyce_eddy schreef:
Hoe doen jullie het als je verhuist bent doe je kaartjes op de bus met adres wijziging voor familie en vrienden endergelijke ? Of hoe doen jullie dat precies?

Iedereen heeft email tegenwoordig. Dus ik stuurde een mailtje met alle adressen in de bcc. De niet_digitalen kregen een kaartje. Dat was oma :D
En een paar kennissen kregen een kerstkaart met nieuw adres erop.

Achterom
Berichten: 23028
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 21:15

Ik heb kaartjes gemaakt via kaartje2go, met een foto van het huis er op. Adressenlijst heb ik geupload, zij verstuurden de kaartjes voor mij :)
Ik vind een kaartje toch echt veel leuker dan een saai mailtje :j

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 09:32

Alja schreef:
Wil je een linkje delen kohtje?
Ben namelijk heel benieuwd

staat onderaan in onderschrift

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 10:13

Jammer dat het niet klikt met je huis, ziet er mooi uit.

Was het gister druk aan je hek?

Anoniem

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 14:20

Ik heb per post kaartjes gestuurd. :D zelf ontworpen eerst ook. En toen laten drukken, 25 euro voor 50 stuk.

Anouk1605

Berichten: 919
Geregistreerd: 14-04-09
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 15:19

Hallo allemaal!

Leuk, zo'n woningmarkt topic :D. Mijn vriend en ik zoeken momenteel ook een woning met het liefst schuur en een redelijk stuk grond voor paardje aan huis. We zoeken een 'bouwval' (net genoeg om wel in te kunnen wonen maar behoorlijk klussen vinden we niet erg :') ). Maar het is lastig zeg. Het moet vrij centraal in het land liggen (Noord-Brabant)ivm het werk van mijn vriend.

2 huizen gezien. 1 konden we nog geen afspraken maken en 1 was de verkoop van stil gelegd :(. Dusja we zoeken maar verder. Ga hier wel fijn meelezen, leer er misschien nog wat van!

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:11

Ik meld me hier ook even. Al een tijdje opzoek naar een huurwoning samen met mijn vriend, jeetje wat lastig zeg haha! Hij moet nog een jaar studeren, en ik heb net een vaste baan. Dus nog niet een groot inkomen dus kunnen niet een al te hoge huurwoning huren. Erg lastig te vinden! Ik heb dan denk ik ook te veel eisen haha.
Sta al bij meerdere sites ingeschreven, zijn bezig met een makelaar en reageer af en toe op woningen bij de woningzoeker. Maar dit gaat met punten en helaas sta ik ook nog niet zo lang ingeschreven :(

Ik ga het topic lekker blijven volgen en laat het hier wel weten als we wat gevonden hebben :D

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 16:49

kohtje schreef:
Alja schreef:
Wil je een linkje delen kohtje?
Ben namelijk heel benieuwd

staat onderaan in onderschrift


Wat een prachtige woning! Mag ik vragen hè jou trap vind ik onwijs mooi! Is dat ook fijn in gebruik ? Is dat niet glad?

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 06:24

Huis is verkocht! Nu op zoek naar iets wat bij mij past.