Heb even zitten kijken voor een dak opbouw en ik denk dat zo iets voor ons inderdaad de oplossing is, vind het wel een prettig idee dat wij met een verbouwing gelijk meerwaarde aan de woning geven.
Denk dat de zolder verdieping dan ook van ons gaat worden met een extra badkamer en een aparte toilet ruimte, moet er in de nacht altijd uit voor een plasje dan heb ik geen zin om eerst van een trap af te moeten.
Of wij dwarsbalken hebben durf ik niet eens te zeggen, zo vaak kom ik niet op de zolder haha!
Wel hebben we er een muur zitten midden op de zolder waar echt een mini gat in zit om in de andere ruimte te komen, dat gat zit ook precies naast de trap gat dus het is heel vreemd klauteren om daar te komen.. Zal morgen wel even wat foto's maken.
Het zal ook nog wel even een poosje duren voor we actie gaan ondernemen, we hebben het huis nu net iets langer dan een jaartje en er moet sowieso nog wel aardig wat gedaan worden o.a. voortuin, nieuwe tegelvloer voor de benedenverdieping, 2 toiletten + badkamer willen we opnieuw betegelen.
Het is recentelijk wel gedaan maar helaas heel slordig, stucwerk mag ook wel opnieuw en een traprenovatie zou ook niet verkeerd zijn.
Als er budget over is dan kunnen we misschien gelijk de zolder mee pakken maar het heeft in eerste instantie geen haast.