Weet iemand hoe je prive berichten kunt van facebook kan verwijderen? Als ik nu op het kruisje druk dan worden de berichten gearchiveerd maar ik wil ze echt weg hebben.
Als je op de homepage bent rechtsboven op het chaticoontje drukken (tussen vriendschapsverzoeken en meldingen in)
En vervolgens krijg je al gesprekken. Druk vervolgens op alles weergeven
Rechtsboven staat "acties"
Daar kun je al je berichten verwijderen
Hou er rekening mee dat er nooit iets definitief verwijderd word. Alles word opgeslagen in een grote cloud. Voor jezelf is het niet meer zichtbaar maar voor facebook zelf wel
Arrabel
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-14 09:00
Met rechts bedoel je links toch...? Ik kan alleen die "acties" dus niet vinden...
Bij mij staat het namelijks rechts... Maar sommige mensen hebben een oudere versie van facebook en andere een nieuwe !
Brainless
Geplaatst: 12-03-14 09:03
Je gaat naar je inbox (linker rijtje onder nieuwsoverzicht). Dan klik je op degene welke berichten je wil verwijderen.
Dan staat er midden boven in beeld: de naam, + nieuw bericht, *acties. Voor de berichten zitten aankruisvakjes... aanklikken welke je wilt verwijderen. Als je op die acties klikt, kun je kiezen voor "berichten verwijderen". Dan worden de aangevinkte berichten verwijderd.
Je kunt ook kiezen voor "gesprek verwijderen" dan gooit hij alle berichten weg (van/met die persoon).