Ik heb me al op internet ingelezen en wat rond gevraagd bij bekenden maar ik zou ook graag advies willen van bokkers, wat is jullie ervaring? Wij zijn beide jong, hij 23, ik 22 en hebben beiden een flextime contract. Gelukkig zou dit contract weinig tot geen problemen opleveren voor een hypotheek af te sluiten, hierover heb ik al met mijn vaste adviseur van de Rabobank getelefoneerd. Hij vertelde ook over een starterslening, maar dit ging mij allemaal iets te snel en ondertussen ben ik dat alweer vergeten.

Overigens las ik wel op meerdere sites dat het ontzettend scheelt om het huis te laten taxeren en een bouwkundig rapport te laten opzetten voordat er uberhaupt een bod word uitgebracht, nu hebben hun een prijs voor het huis en uiteraard probeer je altijd wel iets af te dingen, maar hoeveel en hoeveel water doe je bij de wijn als het bod niet word geaccepteerd?
Dus mijn vraag aan jullie, waar moet ik echt aan denken en waar moet ik echt rekening mee houden? Wat zijn de dingen die ik absoluut niet langs me door mag laten schieten?
Zoals jullie zien een rommelig verhaal met een hoop vragen, maar ik hoop toch dat het enigszins begrijpbaar is.