Wifi gaat niet meer aan op HTC

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MataHari13
Berichten: 216
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: Kop van Overijssel

Re: Wifi gaat niet meer aan op HTC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 20:56

Ik heb mijn telefoon sinds november 2011, dus nu bijna 2 jaar. Ik weet dat het een software fout is, want elke keer als ik een software update doe, valt er een onderdeel van mijn telefoon uit. Eerst mijn wifi en na een 2de update ook mijn bluetooth.
@ Fairytales: Hebben ze ook gezegd waar het aan ligt dat de wifi uitvalt?

tabaflab

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-08-12

Re: Wifi gaat niet meer aan op HTC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-13 22:47

balen van dat HTC, ik heb gewoon een samsung mini :D hellaas gaat het sd kaartje iets te snel vol voor mij :Y) . En bij mijn vriending kan ie m niet meer lezen :( En dat heb ik ook al een keer gehad maar dat ging later over :D.

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 23:09

MataHari13 schreef:
Ik heb mijn telefoon sinds november 2011, dus nu bijna 2 jaar. Ik weet dat het een software fout is, want elke keer als ik een software update doe, valt er een onderdeel van mijn telefoon uit. Eerst mijn wifi en na een 2de update ook mijn bluetooth.
@ Fairytales: Hebben ze ook gezegd waar het aan ligt dat de wifi uitvalt?


Ja klopt van die updates, ik durf ook geen nieuwe updates meer te downloaden inmiddels. Hij geeft nu steeds de melding dat hij een update heeft voor camera etc, maar las al ervaringen op internet dat de camera na de update niet meer werkte. Lekkere updates :=

Nee ze hebben niet verteld waar het aan ligt, maar durf ook vrijwel zeker te zeggen dat het door de updates komt. Mijn telefoon is nog steeds niet 100% (WiFi werkt wel, alleen boven slecht), maar voor de updates deed hij het prima. Dankzij de WiFi problemen heb ik nu wel een telefoonrekening van 160 euro deze maand, omdat ik dus onbewust dik door mijn internet bundel heen ben gegaan. :(

tabaflab

Berichten: 1443
Geregistreerd: 26-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-13 11:48

Fairytales schreef:
MataHari13 schreef:
Ik heb mijn telefoon sinds november 2011, dus nu bijna 2 jaar. Ik weet dat het een software fout is, want elke keer als ik een software update doe, valt er een onderdeel van mijn telefoon uit. Eerst mijn wifi en na een 2de update ook mijn bluetooth.
@ Fairytales: Hebben ze ook gezegd waar het aan ligt dat de wifi uitvalt?


Ja klopt van die updates, ik durf ook geen nieuwe updates meer te downloaden inmiddels. Hij geeft nu steeds de melding dat hij een update heeft voor camera etc, maar las al ervaringen op internet dat de camera na de update niet meer werkte. Lekkere updates :=

Nee ze hebben niet verteld waar het aan ligt, maar durf ook vrijwel zeker te zeggen dat het door de updates komt. Mijn telefoon is nog steeds niet 100% (WiFi werkt wel, alleen boven slecht), maar voor de updates deed hij het prima. Dankzij de WiFi problemen heb ik nu wel een telefoonrekening van 160 euro deze maand, omdat ik dus onbewust dik door mijn internet bundel heen ben geg160 euro?!?aan. :(