Goedkoopste inboedel én buiten de deur verzekering?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Goedkoopste inboedel én buiten de deur verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 09:09

:wave:

Welkom in het wondere land der verzekeringsdingen.. :=

Ik zie even door de bomen het bos niet meer.
Om dingen even op een rijtje te zetten:
-Samenwonend, 20 en 21 jaar oud.
-Op zoek naar een inboedelverzekering waar ook buitenshuis schade of diefstal vergoed wordt.
-Eventueel ook een WA-verzekering.
-Op zoek naar een verzekering waar je niet gen**id wordt waar je bij staat (dus wel daadwerkelijke uitkering..)
-Liefst (uiteraard :D ) zo goedkoop mogelijk.
-Beiden student.

Wie heeft er een beetje ervaring in de verzekeringsbranche?
Is er een website waar je kunt vergelijken? En wat is voor ons de slimste optie?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 18:52

Biedt je bank geen verzekeringen aan? Ik heb bij ABN Amro een verzekering voor m'n iPad en m'n laptop die wereldwijd dekt en ook een inboedelverzekering. Kost bijna niks! En als je 3 of meer verzekeringen neemt krijg je zelfs nog meer korting, dan krijg je zowat geld van ze terug. :')
Ik weet dat Rabobank samenwerkt met Interpolis, dus als je Rabo hebt kun je daar ook kijken.
ING is ook groot, ik ga er vanuit dat die vast ook verzekeringen hebben. :)

Lees overal goed de kleine lettertjes: bij veel verzekeringen kun je korting krijgen als je goedgekeurde sloten op deuren en ramen hebt, als je een goedgekeurde rookmelder hebt hangen, dat soort dingen.
Vaak adverteren ze dan met hun goedkoopste prijs en valt het tegen als je niet aan die eisen voldoet.

Op Independer kun je vergelijkingen doen, maar ik heb er persoonlijk mijn twijfels bij of Independer wel zo independent is.

upendo

Re: Goedkoopste inboedel én buiten de deur verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 21:30

Haha, ja, dat wel, maar de ABN die eh.. hoe zeg ik dat netjes.. Ehh.. Dat kan ik niet netjes zeggen. 8-)
Ik heb al twee rekeningen daar, maar ze stijgen boven een aantal anderen uit qua kosten, dus ik heb er een hard hoofd in dat ze het goedkoopst kunnen zijn met verzekeringen..

Ja, dat ga ik zeker doen!
Bij interpolis/Rabo kwam ik inderdaad uit op 11,50 ofzoiets per maand.
Is dat een reële prijs of moet ik dan verder zoeken?

Ja, dat was achterhaald geloof ik, die hadden wat verbondjes met bepaalde verzekeraars gesloten..

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:31

Ik vind het best een reële prijs, maar ik heb geen andere verzekeringen, dus niets om te vergelijken. :P
Ik betaal minder, maar ik ben alleen en heb geen eigen keuken, echt alleen een kamer.

Anoniem

Re: Goedkoopste inboedel én buiten de deur verzekering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:37

Polis Direct, Ohra.
Geen ABN, werken met een berg provisie en inderdaad ze n.... je waar je bij staat. Interpolis of RABO zelfde verhaal. Werken allemaal met tussenpersonen.