ervaring met samsung galaxy ace 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilse011

ervaring met samsung galaxy ace 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 17:24

hallo lieve bokkers,

ik ben aan het kijken voor een nieuwe mobiel, en heb er wel 1 op het oog, nu wil ik van jullie weten of jullie er ervaring mee hebben en wat jullie wel én niet fijn vinden aan die mobiel.

en kennnen jullie nog andere mooie telefoon's (wel touchscreen (weet niet precies hoe je het schrijft :o )) waar je mooie foto's mee kan maken, waar whatsapp op kan en waar de prijs van tot de 200,- euro is?

ik hoop op een reactie :D

bootjee99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:28

mijn moeder heeft de samsung galaxy ace 2 ! zij vind hem erg fijn en ook veel geheugen.

zelf heb ik de samsung fame. oooook heeeel fijn :)

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 17:32

bootjee99 schreef:
mijn moeder heeft de samsung galaxy ace 2 ! zij vind hem erg fijn en ook veel geheugen.

ik vind je samsung fame ook erg mooi, maar kan daar een geheugen kaart in? en kan er whatssap op? ;)

bootjee99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:34

ilse011 schreef:
bootjee99 schreef:

ik vind je samsung fame ook erg mooi, maar kan daar een geheugen kaart in? en kan er whatssap op? ;)

ja alles kan erin en erop :) {:}

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:35

Ik heb er 1.
Heb er slechte verhalen over gehoord maar ik vind hem super.
Hij is nooit langzaam en loopt niet vast en bokt is snel :D

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 17:47

lilopippa schreef:
Ik heb er 1.

welke heb jij? de ace 2 of de fame?

Lindor92

Re: ervaring met samsung galaxy ace 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:54

Ik zou een telefoon nemen met een nieuwe android. minimaal 4.0 deze zijn een stuk beter en sneller.

Dan is de Samsung galaxy Fame een erg leuk toestel.

Zelf heb ik een poosje geleden de s3 mini gekocht. deze kost 242 euro op dit moment. Ik had hem toen voor 230. Erg fijne telefoon :D

lilopippa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:55

ilse011 schreef:
lilopippa schreef:
Ik heb er 1.

welke heb jij? de ace 2 of de fame?

Ace 2

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:57

Ik heb zelf ook de Ace 2 en ik vind hem super. De batterij gaat redelijk goed mee, en alle apps werken naar mijn idee goed genoeg. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik niet echt een enorme telefoon freak ben en eigenlijk ook alleen maar What'sapp en Facebook gebruik. :)

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:58

Ik weet niet of jij een abonnement wilt? In dat geval zou ik kiezen voor een Smsung Galaxy S 3

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 17:58

Ann_moi schreef:
Ik heb zelf ook de Ace 2 en ik vind hem super. De batterij gaat redelijk goed mee, en alle apps werken naar mijn idee goed genoeg. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik niet echt een enorme telefoon freak ben en eigenlijk ook alleen maar What'sapp en Facebook gebruik. :)

het enige wat ik ermee wil doen is liedjes luisteren (ik heb een geheugenkaart, weet niet of die erin past) twitteren en af en toe thui s internetten en whatsappen, is hij daar goed voor?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:59

Ik zou dan voor de S3 Mini gaan :j Hij kost misschien wat meer maar dat is wel echt een heel goed toestel!

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 17:59

Viktor238 schreef:
Ik weet niet of jij een abonnement wilt? In dat geval zou ik kiezen voor een Smsung Galaxy S 3

wat voor abonnement zou ik dan moeten nemen en wat is de prijs dan?

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:00

Ik heb de Samsung Galaxy Ace Plus.
Redelijk over tevreden, maar helaas zoals veel mensen in mijn omgeving hebben valt ie ook wel eens uit of is ie traag ofzo. Verder doet ie het prima. Hij is alleen nog geen jaar oud dus baal een beetje dat ie nu al kuren vertoond maarja :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:02

Als je eventueel een abonnement wilt kan je dat via TyPhone doen! Heb ik ook gedaan :)

Toestel was gratis en de eerste 6 maanden van het abonnement heeft me maar 17 euro gekost. Nu dan 35.

Mijn moeder heeft een abonnement genomen met een simpele telefoon en heeft hier wel een laptop bij gekregen! Allemaal heel erg mooi meegenomen natuurlijk

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:08

ilse011 schreef:
Ann_moi schreef:

het enige wat ik ermee wil doen is liedjes luisteren (ik heb een geheugenkaart, weet niet of die erin past) twitteren en af en toe thui s internetten en whatsappen, is hij daar goed voor?

Daar is hij absoluut geschikt voor. Ik luister er ook graag muziek mee, en heb zelfs zonder geheugenkaart al genoeg geheugen. Ik vind het een erg fijne telefoon. :)

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:09

ik zou eens kijken voor 2e hands topmodel van vorige reeks( S2 of S3 ofzo). ik vind het zo sneu dat mensen soms een heel goedkope telefoon kopen en dan gaan klagen over de kwaliteit.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:11

TAO --> HTT

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-13 18:49

inochiyo schreef:
ik zou eens kijken voor 2e hands topmodel van vorige reeks( S2 of S3 ofzo). ik vind het zo sneu dat mensen soms een heel goedkope telefoon kopen en dan gaan klagen over de kwaliteit.

daar zat ik dus ook aan te denken, maar ben erg bang dat er een kapotte word verstuurd of dat het niet kloptb met de advertentie..

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:53

ilse011 schreef:
inochiyo schreef:

daar zat ik dus ook aan te denken, maar ben erg bang dat er een kapotte word verstuurd of dat het niet kloptb met de advertentie..

zeker niet laten versturen of kopen zonder dat je het hebt gezien, gewoon iets zoeken in de buurt zodat je het zelf kan bekijken en testen.