Ik ben niet zo thuis in dit soort dingen dus ik hoopte dat iemand hier goede ideeen heeft.
Ik ben dit jaar een half jaar in Australie geweest en toen ging ik weer naar huis. Dat was een domper. Als je 5 maanden op jezelf geleefd hebt, haha. Met alle respect, het wordt nu toch wel tijd om ' mijn vleugels uit te slaan ' . Daarnaast woo
Maaaarrrr, ik ben nu een maand (intesief) bezig met zoeken en hoor allemaal horror verhalen over mensen die een jaar op zoek zijn naar iets ed. En dat wil ik dus niet. Hospiteren vind ik echter hel ( maargoed, het is de moeite van het proberen altijd waard) En ik ben er heel slecht in omdat ik best wel ' verlegen ' ben en het nogal awkward vindt om bij een groep mensen die je nooit gezien hebt een half uur over je zelf moet gaan praten en dan vooral ' hoe goed je wel niet bent' . Ok, niet mijn ding dus en ik heb gehoord dat het gemiddelde aantal hospiteeravonden hier sowieso al 11 is, dus ik vind het eigenlijk een vrij kansloze missie

Ik ben ook met een makelaar wezen kijken, maar toen had ik nog amper vergelijkingenmateriaal en was ik alleen bij 1 kamer wezen hospiteren (waar mijn mede-hospiteerde al bij zaten van ' als dit de eerste keer is, gaat vanaf nu... alles tegenvallen' . En dat klopte

Ik heb een budget van max. 400 euro in de maand. En de enige eisen die ik heb is dat het of groter is dan 15 m2 of dat er een leuke (gedeelde) woonkamer bij is. Ik wil namelijk wel zo nu en dan vrienden uit kunnen nodigen en niet leven op een kamertje wat alleen gevuld is met een bed en bureau. Ohja, en het moet dichtbij het centrum zijn.
tijdelijk of niet maakt niets uit, want ik ga er vanuit dat als ik daar zelf wat meer connecties op kan doen het vinden van iets permanentrs daarna wel makkelijker zal gaan.
Dus, weet iemand heel toevallig nog kamersites, makelaars, anti-kraak sites of heeft iemand nog andere goede ideeen ?