Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
MarliesV schreef:Matte lak is veel fijner te verwerken voor oppervlakten als deuren ed dan krijtverf is mijn ervaring.
Vergelen wordt over watergedragen verf veel vaker geschreven maar wij hebben zelfs de vensterbanken geverft met watergedragen verf en na 2,5 jaar nog geen enkele verkleuring te dien.
Binnendeuren heb je normaal niet veel last van qua verkleuring omdat die (meestal) niet in de volle zon zitten.
Gianti schreef:MarliesV schreef:Matte lak is veel fijner te verwerken voor oppervlakten als deuren ed dan krijtverf is mijn ervaring.
Vergelen wordt over watergedragen verf veel vaker geschreven maar wij hebben zelfs de vensterbanken geverft met watergedragen verf en na 2,5 jaar nog geen enkele verkleuring te dien.
Binnendeuren heb je normaal niet veel last van qua verkleuring omdat die (meestal) niet in de volle zon zitten.
mij is juist verteld dat ze vergelen door gebrek aan zon
Sjolvir schreef:Oh, leuk geworden je kast.
Benieuwd hoe het leer zich van de stoel zou houden bij gebruik AS verf gaat er dan denk ik wel echt af, omdat leer beweegt?