Ik las dat als je tijdelijk wonen doet via bv interveste je meettijd niet vervalt bij Entree Vroeg me af of iemand hier dat doet/gedaan heeft? via welke site? geloof dat er meer van zijn namelijk. Weet iemand toevallig iets waar je snel kans maakt? voor bv 1 a 2 jaar?
Het gaat niet over kamers maar echt zelfstandig wonen.
Fredt
Geplaatst: 02-08-12 07:45
Ik heb een tijdje terug contact gehad met Entree omdat ik äntikraak (=tijdelijk) ben gaan wonen. Ook al woon ik nu in een zelfstandige woning, mijn meettijd blijft gelukkig wel gewoon staan dus .
Ja zij gaf mij alleen de site van interveste maar daar zie ik niks van Nijmegen/groesbeek opstaan? of kijk ik nu heel verkeerd?
Binnen hoelang had jij die woning anti kraak? en hoelang mag je er wonen? via welke site/instantie is dat? echt via entree zelf? Dat zou ik ook wel willen!
Nee is via een particulier. Mag hier wonen tot het verkocht/gesloopt wordt . Ik heb momenteel al ongeveer 5-6 jaar bij Entree staan. Zou zonde zijn als ik die zou verliezen door hier te wonen. Gelukkig blijft mijn tijd gewoon lopen, dus ziet het er in regio Arnhem/Nijmegen wel gunstig uit als ik via Entree straks iets wil vinden.