Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xtostarlight schreef:Ik raad je Ikea heel erg af. Wij slapen nu 4 jaar op Ikea matrassen en ik werd de laatste tijd regelmatig wakker met rugklachten. Ik keer m'n matras regelmatig maar het helpt niet meer het matras is volledig zijn vering kwijt. In die van m'n vriend zit echt een kuil omdat die altijd op dezelfde plek ligt. Nee voor mij echt nooit meer Ikea ( verder m'n favoriete winkel maar een matras nooit meer)
Ik heb sindskort een traagschuim boxspring van eastborn waar ik tot nu toe heel blij mee ben!
Bonnelover schreef:4 Jaar oude matrassen mogen terug als er iets niet in orde is. Gewoon bellen naar 0900 - 235 45 32
xtostarlight schreef:Bonnelover schreef:4 Jaar oude matrassen mogen terug als er iets niet in orde is. Gewoon bellen naar 0900 - 235 45 32
Dankje voor het telefoonnummer, ik heb het op internet nagezocht (er was toen een reclame van 10 jaar garantie ofzo) maar ik heb geen bon en had mn ikea family kaart nog niet volgens mij toen ik die bedden kocht, dus ik kan niet bewijzen dat ze nog maar 4 jaar oud zijn. Ik dacht dat dat problemen zou gaan geven.