Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:in groningen zou je toch zeggen dat je zo wat kan krijgen
Suuskipje schreef:Ik vind het aanbod ook bedroevend hoorop woonkompas.nl (voor amersfoort) zijn voornamelijk seniorenwoningen of woningen met ieniemienie woonkamertjes..
moonsparkle schreef:Suuskipje schreef:Ik vind het aanbod ook bedroevend hoorop woonkompas.nl (voor amersfoort) zijn voornamelijk seniorenwoningen of woningen met ieniemienie woonkamertjes..
zou jij op een woning met aanpassingen reageren? Ik denk dat we de aanpassingen niet mogen verwijderen maar dat vinden we an sich ook niet erg als het verder is wat we zoeken.
moonsparkle schreef:Suuskipje schreef:Ik vind het aanbod ook bedroevend hoorop woonkompas.nl (voor amersfoort) zijn voornamelijk seniorenwoningen of woningen met ieniemienie woonkamertjes..
zou jij op een woning met aanpassingen reageren? Ik denk dat we de aanpassingen niet mogen verwijderen maar dat vinden we an sich ook niet erg als het verder is wat we zoeken.
Patty83 schreef:Ik sta ook ingeschreven, maar heb vorige week te horen gekregen dat de kans dat ik ooit een woning via de woningstichting kan huren praktisch nihil is in mijn huidige situatie. Voor de kleine appartementen verdien ik teveel, en voor de duurdere (grotere) woningen moet je met minimaal 2 personen zijn. En voor kopen verdien ik dan weer te weining, pfff soms zit het niet echt mee..