Iemand verstand van auto's? Naam van stekkertje gezocht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Iemand verstand van auto's? Naam van stekkertje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 20:39

De ventilator van mijn auto doet het alleen op stand 4. Dit komt doordat een stekkertje waar die draden samen komen weg is gesmolten. Wie weet welk stekkertje ik bedoel en heeft dit een naam? Heb je er verschillende types in per model auto? Wil namelijk kijken of ik het via zo'n onderdelenzoeker van internet kan vinden, maar moet ik wel weten hoe het heet ;) Kan ook wel langs de dealer gaan maar ik heb altijd het idee dat dat duur is en via internet goedkoper.

Gamble


janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15907
Geregistreerd: 10-01-06

Re: Iemand verstand van auto's? Naam van stekkertje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:43

Nou...als de andere draadjes al gesmolten zijn dan komt dan andere draadje ook wel....Een gevolg daarvan zou kunnen zijn dat je auto uitbrandt langs de weg....Voordat je gaat zoeken op internet zou ik gewoon eens informeren wat de stekker kost...bij de dealer. En anders www.mijngrossier.nl. Daar kun je zoeken op kenteken.

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Re: Iemand verstand van auto's? Naam van stekkertje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 20:45

kroonsteentje?

Kitty_

Berichten: 3040
Geregistreerd: 10-03-04

Re: Iemand verstand van auto's? Naam van stekkertje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 17:23

weerstandsmodule/kachelweerstand. Als je deze vervangt kun je je ventilator weer in alle standen gebruiken. Heb dit zelf ook weleens gehad, gewoon op de sloop halen ;-) Bij mij zat ie overigens onder mijn dashbordkastje verstopt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AM_KL, Anoukjuuuhh, Blue_flower, denisesilver, IASCrawler, lobkew, LouLouB, Mizsz_Kitty, SusanH, xxCYNNxx en 85 bezoekers