Bestellen op amazon.com, verzendkosten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Bestellen op amazon.com, verzendkosten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 17:39

Ik wil een boek bestellen op amazon.com, maar ik kan nergens vinden hoeveel de shipping costs naar Nederland dan zijn. Leuk dat ik kan besparen op het boek, maar als er dan 50 euro verzendkosten bijkomen, dan is het nog niet voordeliger. Weet iemand hoe hoog deze kosten zijn?
En accepteren ze bij amazon.com ook pay-pal?

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 17:48

Dit staat op de site:

Citaat:
Payment, Pricing & Promotions
Amazon.com accepts American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard, Eurocard, Visa, Visa Check Cards, payment from your bank account, Amazon.com gift cards, Amazon.com Gift Card claim codes, and the Amazon Store Card.

We do not currently accept international wire transfers, PayPal, or Smart Cards. For grocery purchases, we are unable to apply manufacturer's coupons, food stamps, or any other payment method not listed above.


Ze accepteren dus geen paypal, maar er staat dat je wel direct van je bankrekening kan betalen. Ik kan alleen niet vinden of dat ook voor Nederlanders geld, en hoe ik kan betalen (ik heb namelijk geen credit card).

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:03

Ik bestel ook wel eens via http://www.play.com :) Dat komt uit Engeland, duurt ongeveer een kleine twee weken voor je het in huis hebt. En de prijs op de website is inclusief verzendkosten. Zeker voor Engelstalige boeken en films kom ik daar geregeld goedkoper uit, zelfs inclusief verzendkosten.

Ik ben bang dat je wel een creditcard nodig hebt. Direct van je bankrekening halen (eenmalige machtiging) is vaak alleen mogelijk als je in het land zelf woont. Ik ben bang dat je via amazon.com alleen met creditcard kunt betalen.

Hier staan de verzendkosten naar Europa. Zo te lezen betaal je 4 dollar per bestelling en dan nog eens 4 dollar per boek. Je bent dus voor één boek zeker 8 dollar verzendkosten kwijt.

Thokkadisje

Berichten: 2145
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Aarhus (Danmark)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 19:09

Ik heb net een fortuin aan boeken besteld bij Amazon, de verzendkosten naar Denemarken zijn £9,95. Zal wel niet heel veel verschillen naar Nederland. Ik heb betaald met creditcard.... Ik heb trouwens besteld bij Amazon.co.uk! :P Weet niet of dat wat uitmaakt, leek me dichter bij huis.