Maandag heb ik eerst simulator-les om te bepalen hoeveel les ik nodig zal hebben. Ik heb er enorm veel zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:Ik heb zowel mijn B als BE via de ANWB gehaald en ben erg tevreden over ze
Heb mijn B in 14 dagen gehaaldelke dag les. Het fijne daaraan is dat je het veel en snel achter elkaar kan herhalen
Het is best intensief, dus hou de avonden vrij om optijd naar bed te gaan![]()
Femke: Dat je een nummer bent is zo niet waar. Je hebt gewoon je hele opleiding dezelfde instructeur en daar bouw je een 'band' mee op, net als bij elke andere rijschool.
Alleen zie je elkaar heel veel dagen uren achter elkaar, en niet elke week 1 uurtje voor 1 jaar lang
Judith_ schreef:Ik heb absoluut geen positieve ervaring met de ANWB rijschool. In mijn geval zien ze je wel degelijk als een nummer, worden er afspraken gemaakt die niet na gekomen worden. Er worden slordige fouten gemaakt. Ik heb bij de ANWB 30 lessen en een rijexamen betaald. Ik heb er 22 gereden omdat er 8 zijn afgezegt door instructeurs. Reken maar niet dat die lessen op een ander moment mochten of dat ik het geld terug kreeg.
Verder nog meer slechte ervaringen met de instructeurs, maar die zijn natuurlijk niet bij elke rijschool hetzelfde.
Mocht je beslissen om bij de ANWB te gaan rijden, wil ik je wel adviseren om al je afspraken op papier te zetten en goed overal achter aan te gaan en niet over je heen te laten lopen. Er gaat veel geld zitten in een rijbewijs en als je pech hebt ben je dat geld kwijt.