Net bij mijn Windows updates werden er allerlei dingen: Essentials 2011 ofzo geïnstalleerd. Allemaal prima; Moviemaker e.d weer helemaal up to date.
Maar nu is mijn msn dus ook vernieuwd, maar kan ik dus niet vinden hoe ik mijn 'chatnaam' kan veranderen. Heb overal al gezocht, ook op internet, maar kan nergens iets vinden.
Goh hier nog 1 met t zelfde probleem! Al van alles uit geprobeerd, maar niet te vinden. Kan je de oude nog ergens downloaden!? vindt dit maar irritant..
Volgens mij kan je inderdaad je naam niet veranderen in de nieuwe MSN, maar wat nog gekker is; is dat jij je eigen naam ziet.. en de ander ziet de naam die jij in de vorige messenger had. Dat is pas weird!
Hmmm bij mij doet MSN het op mijn laptop helemaal niet meer. Eraf gooien en opnieuw installeren lukt ook niet, nieuwe internet explorer erop lukt ook niet. Ik ben ook erg benieuwd waar je de vorige msn kan downloaden!
marleen_88
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-10 20:30
Ik heb gisteravond ook de nieuwe msn (inclusief hele essentials 2011) verwijderd en de oude msn er weer opgezet!
Ik vond het veel te irritant, idd m'n eigen voor en achternaam als ik wat typ, nee niks voor mij! Bij google: windows live messenger 2009 downloaden, de nieuwste versie, krijg je de oude, helemaal top!
Ik had al een keer deze gehad als beta en hem toen verwijderd maar ik had wat problemen met mijn webcam dus dacht nou dan probeer ik die nieuwe.. maar ook hier gaat hij er weer af!
MSHelpt
Geplaatst: 22-10-10 11:26
Open Live Messenger, druk op ALT ga naar Extra -> Opties -> Persoonlijke gegevens -> Hier kan je de naam die word weergegeven bewerken
Ik heb ook de naam van mijn laatste oude MSN naam in mijn nieuwe MSN (snappie 'm nog? ). Dus het is maar wachten tot deze versie officieel wordt. Ben er nu wel redelijk aan gewend en gelukkig had ik niet 'is verschrikkelijk brak' in mijn naam staan toen ik de nieuwe installeerde.
Urbanus
Geplaatst: 22-10-10 12:56
Je kunt je naam veranderen door op je hotmail je naam te veranderen. Ik mail nooit via mn hotmail, dus de naam waar ik mn mail nu mee verzend is Awleesum, en dat maakt voor mij niet uit.