Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1234 schreef:Ik wil em indd vooral voor studie gebruiken ook
Wil dus ook niet een te groot scherm/niet te zwaar, maar wel gewoon genoeg opslag enzo, en gewoon een snelle laptop. Niet eentje die binnen de kortste keren al zit te loeien omdat ie het niet meer aankan als er een internet scherm en msn scherm aan gaan xD
Rena100 schreef:Ik ben ook aan het kijken naar een laptop voor school. Ik ga bedrijfskundige informatica studeren, dus dan is een laptop wel handig!
Ik ben nu aan het kijken naar een Sony Vaio/Dell. Mijn prijs ligt rond de 600 euro. Iemand nog andere suggesties?
Ik zou graag willen weten wat beter is: een core processor of een Intel® Pentium® Processor?
nelefleur schreef:iemand toevallig ervaring met toshiba laptop's ?
buster4ever schreef:nelefleur schreef:iemand toevallig ervaring met toshiba laptop's ?
ik heb zelf al een jaar de toshiba satelite pro... heerlijk ding lekker snel..duall core
hiervoor altijd compaq gehad en daar was ik eerlijk gezegd meer over t spreken...
vaio zou ik zelf niet nemen hebben snel kapotte moederbords of de accu lader gaat kapot..(kennise van mij en mijn vriend hadden er 1 beide zelfde problemen)
verder heb ik ook een mini laptoptje met linux met t programma valt wat mnder mee te werken maar t is voor mij me vakantie laptopje...hij is echt super snel sneller dan windows.
nelefleur schreef:maar k heb een laptop nodig die wel eens tegen een stootje kan en die gemakkelijk zonder netstroom kan want mijn acer die ik nu heb als ik de oplader uit doe werkt hij niet meer en is ook heel gevoelig
nu raade iemand mij een toshiba aan wegens dat deze handig zijn om mee te reizen enzo
Ariebombarie schreef:nelefleur schreef:maar k heb een laptop nodig die wel eens tegen een stootje kan en die gemakkelijk zonder netstroom kan want mijn acer die ik nu heb als ik de oplader uit doe werkt hij niet meer en is ook heel gevoelig
nu raade iemand mij een toshiba aan wegens dat deze handig zijn om mee te reizen enzo
een batterij gaat zonder in de adapter te zitten iets van 2,5 uur wel mee. het is aan jou hoe je omgaat met je batterij hoe lang hij het volhoudt. dus als hij opgeladen is dan uit netstroom, laptop niet alleen in standby/sleep modus laten maar regelmatig afsluiten etc etc
batterijen gaan nou eenmaal steeds korter mee.