Automatische antwoorden bij afwezigheid, instellen??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

Automatische antwoorden bij afwezigheid, instellen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 13:00

Ik vertrek vanavond op vakantie 8-) en wilde daarom mijn (hotmail)e-mailaccount waarop ik alle mailtjes binnenkrijg instellen met een automatisch antwoord. Nu heb ik dat al eens eerder gedaan, maar ik kan nu de desbetreffende knop niet meer vinden. Ik wed dat ik er vast naast lees, maar misschien kan iemand van jullie me misschien vertellen waar dit in hemelsnaam staat om te veranderen?

Ik heb al gezocht via google, daar stat via opties --> meer opties --> account beheren --> Automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden.

Maar als ik dat bij mijn eigen windows live mail ga doen, kom ik niet verder als account beheren, daaronder staan maar drie opties genoemd en daar staat 'automatische antwoorden bij afwezigheid verzenden.' dus niet bij.

Ik zou dit graag voor vanavond dus ingesteld hebben, wel zo netjes. Alvast mega bedankt!

XoNo

Re: Automatische antwoorden bij afwezigheid, instellen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:05

Opties -> Hotmail aanpassen -> regels beheren :)

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 14:45

Maar volgens mij kan ik hiermee alleen binnenkomende post beheren. D.w.z. verplaatsen/markeren/verwijderen, maar niet automatisch beantwoorden.

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 14:56

Ik ben gaan zoeken op het forum van Hotmail, blijkbaar is deze functie uitgeschakeld i.v.m. hackers. Ze hopen dat deze in het najaar weer in gebruik kan worden genomen.

Hm wel balen, maar niks aan te doen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 15:02

Daar zou ik niet heel rouwig om zijn hoor, als je zegt dat je afwezig bent, kan een hacker ook zien dat er op jouw woonadres niemand thuis is. Als iemand kwaad in de zin heeft, kan er zo ingebroken worden!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 15:19

Ik woon nog thuis en pap en mam zijn niet op vakantie, anders had ik waarschijnlijk ook een andere instelling gepakt. Maar goed dat je daar wel op wijst!

Maar dit bericht is eigenlijk voornamelijk bedoeld voor mijn zakelijke e-mailverkeer, vrienden & familie weten wel dat ik op vakantie ben. Maar ik heb het al anders gedaan, zodat ook alleen mijn zakelijke contacten een automatische reply krijgen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 20:05

Komt er veel spam binnen op je Hotmail? Automatisch antwoord wordt op dit soort 'openbare' emailaccounts vaak afgeraden omdat je dan ook automatisch je spam beantwoord. En beantwoorde spam is.. doffe ellende en nog veel meer zooi.