Hoi Bokkers! Nou ben ik toch nieuwschierig naar wat nou een betrouwbaar en goedkoop netwerk is?
Vooral omdat ik eerst vectone had, wat nog niet zo een bekend netwerk is. En de eerste paar weken kon ik lekker goedkoop bellen en smsen, tot ik een keer ging bellen en ik checkte voor de zekerheid toch even mijn beltegoed. Voor ik ging bellen had ik nog (ik zeg maar wat ong.) 6 euro beltegoed, en na 3 minutjes gebeld te hebben nog maar 5 euro. Terwijl ik eerst maar 10 cent kwijt was per minuut. Ook het smsen was 5 cent omhoog gegaan. Nu heb ik dan Lebara, waar ik ook 11 cent kwijt was per minuut en 12 cent voor een smsje, Na 1 week betaalde ik opeens 24 cent 1min bellen. En vanaf 1 september wordt alles weer 2 cent duurder.. Nu is dit nog steeds niet gek veel, maar toch zwaar irritant dat alles steeds veranderd.. weten jullie een betrouwbaar netwerk voor mij? Groetjes
Eleionomae
Geplaatst: 04-08-10 20:37
eens kijken op de site van Ben? die schijnt ook niet zo duur te zijn
ik heb een simonly van tmobile dies ook niet zo duur, en btg onbeperkt houdbaar, maar is wel een abo van een jaar.
Ben is inderdaad een goeie. Ik weet niet of je veel smst? Maar voor 10 euro kun je daar ook 1000 smsjes sturen en gewoon een klein abbonomentje erbij voor bellen. Ben je 13 euro per maand kwijt ongeveer.
Bij vodafone kun je ook een smsbundel nemen van 10 euro voor 1000 smsjes. Bij Hi kan dat ook maar dan heb je voor 7,50 maar 100 smsjes geloof ik.
miesie
Geplaatst: 04-08-10 21:22
Kun je je ouders niet proberen over te halen en uitleggen dat je bij Ben je abbo op kunt zeggen en dus nergens aan vast zit. Mocht je er dan overheen gaan, dan zeggen je ouders het gewoon weer op. Je betaalt bij Ben 15 euro en dan heb je 500 min en 100 smsjes (en elke minuut is ook een sms, mocht je meer smsen dan bellen). Ik heb nu bijna een jaar Ben en ben er nog nooit overheen gegaan, je kunt je status ook heel makkelijk checken!
Ik heb simyo. Mijn ervaringen zijn positief, geen veranderingen in kosten voor sms/bellen. Je zit gewoon op KPN netwerk, dus bereik is super. Via internet kan je hoop regelen. Je kan automatisch opwaarderen, zit je nooit zonder beltegoed.