Ik heb net een Samsung start B3140 gekocht, hier noemen we die TXT, bij jullie bwlijkbaar 'querty'.

Nu vroeg ik me af, zitten daar ergens smileys op voor bij je smsjes?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauEef schreef:Ohja als iemand mij kan zeggen wat het knopje tussen de alt en dat met het berichtje: die met âë, voor bedoeld is, graag! Want wat ik er ook mee doe, er gebeurt niks
cissy schreef:er zitten wel voorgevormde soort smilies op, die met de haakjes en puntjes, als je een bericht typt met je touchscreen dus niet met je toetsenbord dan zitten ze hier: als je je schermpje voor je hebt met de letters en cijfers erop dan kun je met het teken linksonderin, het apestaartje met uitroepteken naar het volgende scherm en dan heb je keuze 1 tm 6 schermen en op schermpje 6 zitten je smilies, (om er snel te komen kun je beter op het pijltje naar links drukken als je 1/6 ziet)
Als je weer terug wilt naar je tekst druk je weer linksonder op de T.LauEef schreef:Ohja als iemand mij kan zeggen wat het knopje tussen de alt en dat met het berichtje: die met âë, voor bedoeld is, graag! Want wat ik er ook mee doe, er gebeurt niks
dat is hetzelfde schermpje als ik net hierboven neerzet, dan kom je ook in dat keuzemenu 1/6
dus het kan ook met je toetsenbord!