Probleem met samsung ES55 digi camera aansluiten op computer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Probleem met samsung ES55 digi camera aansluiten op computer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-10 21:09

Hallo,

ik heb een tijdje geleden een samsung ES55 digitale camera gekregen, maar tot op heden heb ik deze nog niet aan kunnen sluiten op mijn computer.
In het verleden has ik een andere computer, op deze heb ik geprobeert de camera aan te sluiten MET en ZONDER software, geen van beide werkte, nu heb ik een nieuwe computer, sluit hem aan zonder software maar het werkt nog steeds niet.
Zodra ik het stekkertje van de verbinding naar mijn comp aansluit zegt mijn camera gelijk 'Computer aansluiten' zo van hey, je stekker zit erin maar stop em ook nog even in de computer... Terwijl, als ik het stekkertje eruit trek (uit mijn computer) gaat mijn camera uit, dus dat ding weet dondersgoed dat hij aangesloten is op de computer...
Enige knopje dat werkt is het knopje met een pijltje naar rechts, deze wordt gebruikt om het tonen van de gemaakte fotos, maar de reactie van de camera is dan door zichzelf af te sluiten... Ik snap er dus echt niks van, niks open op mijn comp, de comp reageert totaal niet en als ik bij stations met verwisselbaar medium kijk in mijn computer staat er heel geen camera aangegeven en het maakt niet uit waar ik klik maar hij vindt de camera gewoon niet... Ik weet het dus echt niet meer...
Iemand die mij hiermee verder kan helpen?

Thanks!
Groetjes Tessa

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Probleem met samsung ES55 digi camera aansluiten op computer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 10:47

niemand een idee? :(

cissy

Berichten: 19823
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Probleem met samsung ES55 digi camera aansluiten op computer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 14:03

eerst het USB kabeltje aan sluiten en dan pas je camera aanzetten, dan zou de computer de geheugenkaart van de camera als een externe harde schijf moeten kunnen vinden evt via explore. Heb je dat al geprobeerd?

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: Probleem met samsung ES55 digi camera aansluiten op computer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 20:47

nee,, hij zegt nog steeds: computer aansluiten...