Ervaringen afsluiten abbonement in Telecomwinkel?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50128
Geregistreerd: 06-12-02

Ervaringen afsluiten abbonement in Telecomwinkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 12:15

In een onafhankelijke telecomwinkel (maar dat paste niet meer in mijn titel).

Mijn abbonement kan volgende maand verlengd worden. Ik wil graag een iPhone, maar twijfel erg over T-mobile. Ik heb zelf een KPN Flexibel abbonnement. Qua kosten niet helemaal tevreden, maar qua bereik absoluut wel.

Nu zag ik bij de T for Telecom dat ze sinds kort ook een iPhone (simlockvrij) hebben bij een KPN Personal sim abbonnement. Moet je wat meer bijleggen, maar dan heb ik wel een abbonement waarvan ik qua bereik verzekerd ben.
Daar zit ik nu dus aan te denken.

Het punt is; mijn huidige abbo is bij de KPN shop afgesloten. Bij onafhankelijke telefoonwinkels als T for Telecom, Phonehouse etc. heb ik totaal geen ervaringen. Ik ben er erg voorzichtig mee, en vraag me af of er nog 'valkuilen' verbonden zijn aan het verlengen van mijn abbo bij een andere telecomzaak.
Graag zou ik daar dus ervaringen over horen, zodat ik eens kan gaan puzzelen wat ik wil.

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Ervaringen afsluiten abbonement in Telecomwinkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:23

Ik heb zelf een keer een abbo afgesloten bij de T for Telecom. Op zich is dat niet veel anders als bij de kpn, vodafone, t-mobile etc. Alleen mijn telefoon ging kapot en toen moest ik hem zelf maar opsturen etc, dat ging niet via hun. Ik kon bij hun een doosje enzo krijgen en telefoonnummer van de kpn, dan kwamen ze hem halen maar verder moest ik het zelf maar uitzoeken. Voor mij nooit meer dus,
Heb nu al een paar T-Mobile en ben er dik tevreden over, altijd goed bereik, ook in het buitenland en dat is voor mij een groot pluspunt.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:28

Je zou het ook via internet kunnen regelen!! Kan behoorlijk in de kosten schelen!!
Ik heb weer mindere ervaring met T-mobile..... (o.a. thuis absoluut geen bereik)
Vind persoonlijk de service bij KPN/Hi goed! We hebben 2x iets met een factuur gehad en dat werd echt snel en zonder enig probleem opgelost!

Als je het in een winkel wilt afsluiten, zou ik zeker bij meerdere gaan kijken!! Het kan echt behoorlijk schelen wat je bij een nieuwe telefoon bij moet betalen bij de ene of bij de andere winkel!! (voor precies hetzelfde!)

Succes met je keuze!

AngelofLove
Berichten: 3801
Geregistreerd: 28-09-08
Woonplaats: vlakbij de paardjes :-)

Re: Ervaringen afsluiten abbonement in Telecomwinkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 12:32

Oh ja, dat is nog zoiets bij een onafhankelijke aanbieder. Daar betaal je vaak meer als bij de afhankelijke aanbieders. Had eens geïnformeerd voor mijn telefoon vorig jaar bij belcompany en moest 120 euro bijbetalen. Ik ging naar de T-Mobile en mijn telefoon was gratis :-)

Leo

Berichten: 50128
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Ervaringen afsluiten abbonement in Telecomwinkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 12:37

Het probleem is, dat de KPN store de iPhone weer niet heeft.
Anders was ik gewoon direct naar de KPN store gegaan.