Blackberry Bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:00

Ik wil graag een roze silliconen hoesje :j

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:01

Ik wil ook nog een roze hoesje :D

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:02

Ik wil graag bruin. :') Nee, alleen als je daar aan kunt komen. Anders graag geel. :)

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:33

zowieso zijn de roze en gele voor zowel de curve 8520 als de 9700 onderweg.
wel van elke kleur 1 om te kijken welke kleuren er het beste verkopen.
ik kan een roze voor de 9000 bestellen maar wil je dan een lichtroze of een donker roze?
het duurt wel nog ongeveer 2 tot 3 weken voordat ik de spullen binnen heb.
standaard prijs is 4,95 incl verzenden.

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:34

Rienn schreef:
Ik wil graag bruin. :') Nee, alleen als je daar aan kunt komen. Anders graag geel. :)


bruin wordt lastig hoor.
geel heb ik zowieso in bestelling voor de 8520 en de 9700

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:36

en als er suggesties zijn voor spullen dan hoor ik het graag.
ik kan altijd op verzoek bestellen maar hou er dan rekening mee dat het 3 weken kan duren ivm de verzendtijd vanaf de leverancier.
maar ik ga mn assortiment steeds meer uitbreiden hoor dus voor ieder wat wils.
heb in ieder geval ook al een paar leuke golla tasjes kunnen krijgen.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:51

Heb je fotos van de hoesjes?

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 22:53

in mn advertentie staat een rode.
kan wel even zoeken of ik een foto van de roze op internet kan vinden.

edit: weet niet of je voor de curve of voor de bold wilt maar dit is die voor de bold 9700 die had ik op mn computer staan.

Afbeelding

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 00:02

Suus__ schreef:
Prisca schreef:
haha is je Wifi helder of iets donker?.

Iets lichter, maar wanneer doet hij het wel dan? Want ik heb midden in Utrecht of in het bos hetzelfde wifi kleurtje zeg maar.


Euh... als hij in het bos dezelfde helderheid heeft als thuis dan neem ik aan dat hij thuis ook geen Wifi verbinding heeft. Heb je thuis wel een draadloze verbinding? En zo ja, heb je je Blackberry wel ingesteld om verbinding te maken met de router of modem?

Advies is trouwens om de Wifi verbinding uit te zetten zodra je buiten bereik van een netwerk bent. Als je namelijk geen wifi verbinding hebt, maar je hebt wel de functionaliteit nog geactiveerd, dan blijft hij pollen (zoeken) naar netwerken en dat kost behóórlijk wat energie.

Ps. mag ik vragen naar de vraagprijs van de siliconen hoesjes? :)

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 00:05

de vraagprijs voor de gewone siliconen hoesjes wordt 4,95 inclusief verzenden.
Ik heb op dit moment 3 hoesjes voor de 9700 heb er namelijk net 2 toegevoegd in mn advertentie hier op bokt.
dit is de versie die iets doorzichtig is.

de andere kleuren komen met 3 weken binnen en dan zal ook mijn webshop geopend worden.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 10:37

Ohh ik zou die 2e graag willen voor de curve :D

@ Sypheron ik snap er niet zoveel van :o . GPRS heb ik wel bijnaaa altijd bereik mee.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 11:31

GPRS is eigenlijk je normale verbinding. WiFi heb je alleen thuis of bijvoorbeeld op plekken waar ze openbaar internet hebben. Hiervoor dien je wel de verbinding in te stellen. Daar kan ik je niet heel makkelijk 1-2-3 zo via tekst mee helpen. Makkelijkst is dus even hulp vragen of de handleiding van de BB met betrekking tot WiFi doornemen. :)

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:27

borrie01 schreef:
Rienn schreef:
Ik wil graag bruin. :') Nee, alleen als je daar aan kunt komen. Anders graag geel. :)


bruin wordt lastig hoor.
geel heb ik zowieso in bestelling voor de 8520 en de 9700


Dat dacht ik al, maar geeft niet. :)

Ik heb de 8520 en geel is prima. Ik wacht nog even tot je webshop geopend is, misschien dat ik nog wat wil bestellen dan. :)

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 12:47

Sypheron schreef:
GPRS is eigenlijk je normale verbinding. WiFi heb je alleen thuis of bijvoorbeeld op plekken waar ze openbaar internet hebben. Hiervoor dien je wel de verbinding in te stellen. Daar kan ik je niet heel makkelijk 1-2-3 zo via tekst mee helpen. Makkelijkst is dus even hulp vragen of de handleiding van de BB met betrekking tot WiFi doornemen. :)

Uhu ik weet wat wifi is :j maar kan je niet via GRPS naar de radio luisteren? Thuis hebben we geen draadloos, en de buren etc helaas allemaal beveiligd :P

Jollyjoy
Berichten: 369
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 16:27

Sinds een paar dagen ben ik ook in het bezit van een blackberry en dan de 8900 curve. Een jaar of vijf geleden had ik voor het laatst een telefoon gekocht, dus dit was wel even anders.
De meeste dingen gaan nu prima. Alleen met smsen kom ik ergens niet uit. Ik heb gisteren een paar smsjes gestuurd en daar staat nu nog steeds bij 'in behandeling'. Ook geeft hij wel aan dat ik een nieuw sms-bericht heb ontvangen, maar ik zie dit bericht niet in mijn lijst staan. Ik kijk dan in alle mogelijke berichtenlijsten, maar zie het nergens staan. Als ik dan bij de lijst contactpersonen degene op zoek van wie ik een sms verwachtte en ik klik op 'activiteitenlogboek' dan zie ik het bericht wel staan.

Heeft iemand het verlossende antwoord? Het is toch lastig communiceren als je berichtjes niet aankomen.

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 18:13

zodra de hoesjes voor de curve binnen zijn zal ik het jullie laten weten en de roze en de gele even achterhouden.

Ik zal hier ook regelmatig dingen plaatsen om jullie mening te horen voordat ik het bestel.

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 19:42

even voor jullie mening.

wat vinden jullie van zo'n hoesje voor je blackberry en wat zouden jullie ervoor over hebben kwa prijs.
het gaat om een leren hoesje in zwart
Afbeelding

een screen protector ( om krassen op je beeldscherm te voorkomen) zouden jullie die aanschaffen en zo ja voor welke prijs?

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:23

Hoi,

Ik heb sinds woensdag een BB Bold 9700, echt geweldig :D .

Ik was even benieuwd hoe dat zit met met het beschermhoes en de toets die je toetsen blokkeert (linksboven op het toestel, bold 9700), werkt dat gewoon nog :) ?

Verder heb ik nog een ander vraagje, ik heb mijn hotmail account gekoppeld aan mijn BB. Als ik nu mail lees op mijn BB, wordt ie nog als ongelezen weergegeven als ik mijn mail check op de pc. Iemand een oplossing om dit te voorkomen?

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:44

Oliefjuh schreef:
Hoi,

Ik heb sinds woensdag een BB Bold 9700, echt geweldig :D .

Ik was even benieuwd hoe dat zit met met het beschermhoes en de toets die je toetsen blokkeert (linksboven op het toestel, bold 9700), werkt dat gewoon nog :) ?

Verder heb ik nog een ander vraagje, ik heb mijn hotmail account gekoppeld aan mijn BB. Als ik nu mail lees op mijn BB, wordt ie nog als ongelezen weergegeven als ik mijn mail check op de pc. Iemand een oplossing om dit te voorkomen?


als je zo'n siliconen hoesje bedoeld jahoor dan werk ie nog prima.
als je nog even geduld hebt krijg ik vele leuke kleuren binnen. ze zijn 4.95 per stuk incl verzenden.

Flabbergast
Berichten: 7534
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 21:56

Borrie01: heb je ook zo'n siliconending voor 8520 voor 5 euro? Dat scheelt me weer bestellen op Ebay :))

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-10 22:16

Ezumii schreef:
Borrie01: heb je ook zo'n siliconending voor 8520 voor 5 euro? Dat scheelt me weer bestellen op Ebay :))


ik heb ze besteld voor de 8520 maar zijn nog niet binnen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 04:24

Suus__ schreef:
Uhu ik weet wat wifi is :j maar kan je niet via GRPS naar de radio luisteren? Thuis hebben we geen draadloos, en de buren etc helaas allemaal beveiligd :P


GPRS gaat niet fatsoenlijk werken nee. Die verbinding is veel te traag daarvoor. En te onstabiel, UMTS of HSDPA zou nog eventueel lukken, maar ook die verbindingen vallen soms een seconde weg, en als de stream niet genoeg buffer heeft dan breekt de radio al 'op'.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 13:53

Maar kan ik dan wel iets doen zodat de radio werkt?

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:45

Oliefjuh schreef:
Hoi,

Ik heb sinds woensdag een BB Bold 9700, echt geweldig :D .

Ik was even benieuwd hoe dat zit met met het beschermhoes en de toets die je toetsen blokkeert (linksboven op het toestel, bold 9700), werkt dat gewoon nog :) ?

Verder heb ik nog een ander vraagje, ik heb mijn hotmail account gekoppeld aan mijn BB. Als ik nu mail lees op mijn BB, wordt ie nog als ongelezen weergegeven als ik mijn mail check op de pc. Iemand een oplossing om dit te voorkomen?


Ik heb dat ook, en geen idee wat je er aan kunt doen. Heb nu echt 100 ongelezen mails in mijn hotmail, terwijl ik ze allang al gelezen heb.

vordur

Berichten: 600
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Heiloo

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-10 15:52

Ik heb ook een BB nog maar pas maar ik vind het allemaal erg moelijk hoor ik heb nog heel wat uitvinden en dat terwijl ik een digibeet ben hahahah