Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Prisca schreef:Ja maar onbeperkt is wel beperkt lees de voorwaardes maar eens alleen berekenen ze niet alleen je snelheid wordt langzamer.
Vreemd als ze het wel doen dan zou ik je voorwaarde maar even nakijken en dan vooral de kleine regels .
Mayra_ schreef:Ik heb ook telkens problemen met Hi dat er teveel wordt afgeschreven. Hebben nu aantal keer gebeld en ze beloven steeds dingen maar ze doen helemaal niks! Mijn ouders zijn nu helemaal klaar met Hi...
Tamara21 schreef:Zijn hier meer mensen die een abbo hebben bij vodafone icm een BB??
Ik heb namelijk 2 weken geleden mijn abbo verlengd en kreeg de BB bold 9700 erbij..
Ik heb het volgende abbo: SMS + BEL + WEB 200..
Nu snap ik alleen het dit niet helemaal:
Extra bij abbo:
Zorgeloos Web
BlackBerry Plus (€ 5,00)
BlackBerry Plus (€ 10,00)
Live toegang (geen voordeel)
Vodafone Passport..
Kan iemand dit uitleggen???
EstherMe schreef:En als je al belt met Hi vind je in de Hi Winkel het allerbeste verlengingsaanbod met een gratis nieuwe mobiel.
Dit staat er op de Hi site.. lijkt me dan dat je dezelfde aanbieding krijgt? ik ga dinsdga we even langs, krijg ik niet dezelfde aabieding bestel ik m online! Moet toch lang wachten als ik m online bestel!
borrie01 schreef:ik heb jaren bij hi gezeten en werd helemaal gek van ze. ze hebben zelfs een keer mn tel afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben terwijl dit wel het geval was. foutje van hun. maar mooi wel 28 euro rekenen voor opnieuw aansluiten.
ik heb ok te vaak te hoge rekeningen gehad waar niks van klopte.
ik heb nu t-mobile en heb al een aantal keren de klantenservice gebeld en wordt daar toch wat beter geholpen.
+ dat ze goedkoper zijn met hun bb internet.
borrie01 schreef:Mayra_ schreef:Ik heb ook telkens problemen met Hi dat er teveel wordt afgeschreven. Hebben nu aantal keer gebeld en ze beloven steeds dingen maar ze doen helemaal niks! Mijn ouders zijn nu helemaal klaar met Hi...
ik heb jaren bij hi gezeten en werd helemaal gek van ze. ze hebben zelfs een keer mn tel afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben terwijl dit wel het geval was. foutje van hun. maar mooi wel 28 euro rekenen voor opnieuw aansluiten.
ik heb ok te vaak te hoge rekeningen gehad waar niks van klopte.
ik heb nu t-mobile en heb al een aantal keren de klantenservice gebeld en wordt daar toch wat beter geholpen.
+ dat ze goedkoper zijn met hun bb internet.
borrie01 schreef:Nee helaas kan dat niet. of je moet m afkopen maar dat kost je een hoop geld.
hoelang moet je nog?