Blackberry Bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara21
Berichten: 2666
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-10 21:53

Zijn hier meer mensen die een abbo hebben bij vodafone icm een BB??
Ik heb namelijk 2 weken geleden mijn abbo verlengd en kreeg de BB bold 9700 erbij..
Ik heb het volgende abbo: SMS + BEL + WEB 200..

Nu snap ik alleen het dit niet helemaal:

Extra bij abbo:

Zorgeloos Web
BlackBerry Plus (€ 5,00)
BlackBerry Plus (€ 10,00)
Live toegang (geen voordeel)
Vodafone Passport..

Kan iemand dit uitleggen??? :o

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 11:45

ik mag vandaag verlengen, maar online is er 5 tot 10 dagen werktijd! denk dat ik dinsdag toch even langs een hi winkel ga rijden ;) is wel niet om de hoek maar toch!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 11:50

Zou toch ff bellen en de voordelen naast elkaar leggen. Ik kreeg via klantenservice meer korting dan via de winkel (die kijken niet in je gegevens).

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 11:55

ja ik kan m gratis krijgen met een hi 15 abbo :) das wel relaxt!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:09

Ik kreeg gister het bericht dat de BB Bold 9700 niet meer op voorraad is en dat ik moet wachten tot er een nieuwe voorraad is :( Zodra hij binnen is krijg ik hem zsm toegestuurd 8-)

marrie1996

Berichten: 1005
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:11

Oke, omdat ik zit te twijfelen tussen een Iphone en een Blackberry zou ik graag de voordelen van een blackberry willen weten en de nadelen van een Iphone!

Wie o wie? :D

grauwman

Berichten: 2686
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:12

Gisteren was bb internet extreem traag en het gaat nu weer als een speer. Lijkt net of er te veel mensen op zitten oid dat het daarom zo traag is want als ik al teveel had geinternet had het nu ook traag moeten zijn.

grauwman

Berichten: 2686
Geregistreerd: 27-11-04
Woonplaats: aan zee

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:15

Marrie1996 volgens mij is daar een appart topic voor.

Voor mij was de grootste reden om een bb te nemen:
- geen touchscreen
- kan bij huidige provider blijven
- batterij gaat langer mee

marrie1996

Berichten: 1005
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:20

grauwman schreef:
Marrie1996 volgens mij is daar een appart topic voor.


sorry, dat wist ik niet. ik ga daar maar eens kijken.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 12:28

Ja inderdaad de accu gaat veel langer mee! :D
Iphone is héél snel leeg, met mijn ipod touch (zelfde apparaat maar dan zonder smsen en bellen) doe ik net een halve dag als ik hem vollop gebruik.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:06

Prisca schreef:
Ja maar onbeperkt is wel beperkt lees de voorwaardes maar eens alleen berekenen ze niet alleen je snelheid wordt langzamer.
Vreemd als ze het wel doen dan zou ik je voorwaarde maar even nakijken en dan vooral de kleine regels :D.


Staan dus geen kleine lettertjes, dat is het hele probleem. Dat het beperkt is, dat weet ik, omdat zoals jij zegt, je internet langzaam wordt. Maar bij mij is het allemaal zo raar. Lastig uitleggen ook. Ik betaal elke maand heel veel extra geld voor dingen die ik niet gebruik. Ik bel niet veel, ik heb 1000 sms'jes en "onbeperkt" internet. En daar ben ik niet dag en nacht mee bezig. Ik moet er van de week even goed naar kijken. :)

Overgens heb ik nu een Blackberry abbo. :)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:14

@rienn:
zou ik toch maar even bellen met je provider want iets klopt er niet. Zonde van je geld zo.

Mij bellen ze ook regelmatig of ik een abo wil met meet smsjes terwijl ik niet zoveel sms ik mail meer. Ik bel liever op dan sms.

Plus dat omzetten gaat zo vaak fout dat ik weer mijn bb abo kwijt ben grrr.

Rienn

Berichten: 10581
Geregistreerd: 09-02-07
Woonplaats: West

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:39

Bellen ga ik ook zeker doen, want er klopt gewoon iets niet.

Bij HI, stond ook duidelijk als je 10x zo veel gebruikt hebt, word je internet langzaam. Nou, prima toch! Bij Tele2 waar ik zit staat dus helemaal niets.

Heb nu dus 2 abbo's, tijdelijk. :)

Blijven ze bellen terwijl je al hebt gezegd dat je geen interesse hebt? Erg irritant en dan ook wanneer ze steeds fouten maken.

Mayra_

Berichten: 1989
Geregistreerd: 16-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 14:57

Ik heb ook telkens problemen met Hi dat er teveel wordt afgeschreven. Hebben nu aantal keer gebeld en ze beloven steeds dingen maar ze doen helemaal niks! Mijn ouders zijn nu helemaal klaar met Hi...

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Blackberry Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 15:02

ik heb er geen problemen mee eigenlijk!

zou het alleen wel gek vinden als je in de winkel niet dezelfde korting op je tel krijgt als je je abo wil verlengen? moet ik dan voor mn tel betalen als ik m op internet gratis krijg?

EstherMe

Berichten: 2207
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 15:19

En als je al belt met Hi vind je in de Hi Winkel het allerbeste verlengingsaanbod met een gratis nieuwe mobiel.

Dit staat er op de Hi site.. lijkt me dan dat je dezelfde aanbieding krijgt? ik ga dinsdga we even langs, krijg ik niet dezelfde aabieding bestel ik m online! Moet toch lang wachten als ik m online bestel!

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 15:30

Weet iemand hoe het zit als je een abbo hebt met eindeloos online?! en dat je dan een bb koopt, en je gaat op internet, zitten daar geen extra kosten aan?!
Laatst bijgewerkt door _Kellyy op 14-03-10 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamara21
Berichten: 2666
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 15:31

Zijn hier meer mensen die een abbo hebben bij vodafone icm een BB??
Ik heb namelijk 2 weken geleden mijn abbo verlengd en kreeg de BB bold 9700 erbij..
Ik heb het volgende abbo: SMS + BEL + WEB 200..

Nu snap ik alleen het dit niet helemaal:

Extra bij abbo:

Zorgeloos Web
BlackBerry Plus (€ 5,00)
BlackBerry Plus (€ 10,00)
Live toegang (geen voordeel)
Vodafone Passport..

Kan iemand dit uitleggen??? :o

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:30

Mayra_ schreef:
Ik heb ook telkens problemen met Hi dat er teveel wordt afgeschreven. Hebben nu aantal keer gebeld en ze beloven steeds dingen maar ze doen helemaal niks! Mijn ouders zijn nu helemaal klaar met Hi...


ik heb jaren bij hi gezeten en werd helemaal gek van ze. ze hebben zelfs een keer mn tel afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben terwijl dit wel het geval was. foutje van hun. maar mooi wel 28 euro rekenen voor opnieuw aansluiten. :n

ik heb ok te vaak te hoge rekeningen gehad waar niks van klopte.
ik heb nu t-mobile en heb al een aantal keren de klantenservice gebeld en wordt daar toch wat beter geholpen.
+ dat ze goedkoper zijn met hun bb internet.

Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:34

Tamara21 schreef:
Zijn hier meer mensen die een abbo hebben bij vodafone icm een BB??
Ik heb namelijk 2 weken geleden mijn abbo verlengd en kreeg de BB bold 9700 erbij..
Ik heb het volgende abbo: SMS + BEL + WEB 200..

Nu snap ik alleen het dit niet helemaal:

Extra bij abbo:

Zorgeloos Web
BlackBerry Plus (€ 5,00)
BlackBerry Plus (€ 10,00)
Live toegang (geen voordeel)
Vodafone Passport..

Kan iemand dit uitleggen??? :o

Je hoeft niet 2x je berichtje te plaatsen, blijkbaar weet niemand antwoord...

Passpoort is voor het buitenland, voor de rest zou je even goed op de site moeten zoeken anders even je provider bellen.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:48

EstherMe schreef:
En als je al belt met Hi vind je in de Hi Winkel het allerbeste verlengingsaanbod met een gratis nieuwe mobiel.

Dit staat er op de Hi site.. lijkt me dan dat je dezelfde aanbieding krijgt? ik ga dinsdga we even langs, krijg ik niet dezelfde aabieding bestel ik m online! Moet toch lang wachten als ik m online bestel!


Als je al langer hi klant bent kijken ze in je verleden en kan je als het gunstiger is voor je ook zo over naar KPN. Mijn abo is zo al een paar keer heen en weer gegaan. Nu heb ik flexibel van kpn en werkt prima.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:50

borrie01 schreef:
ik heb jaren bij hi gezeten en werd helemaal gek van ze. ze hebben zelfs een keer mn tel afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben terwijl dit wel het geval was. foutje van hun. maar mooi wel 28 euro rekenen voor opnieuw aansluiten. :n

ik heb ok te vaak te hoge rekeningen gehad waar niks van klopte.
ik heb nu t-mobile en heb al een aantal keren de klantenservice gebeld en wordt daar toch wat beter geholpen.
+ dat ze goedkoper zijn met hun bb internet.


Als het onterecht is moet je dat zeggen dan corrigeren ze het. Heb pasgeleden 100 eurp korting gehad omdat het verlagen op mijn abo iedere keer niet verwerkt werd. Ikke blij.

Ik heb dezelfde ellende met T-mobile NOOOOIT meer bij hun een foon nemen.

Ach zo zie je maar er is altijd wel wat.

Mayra_

Berichten: 1989
Geregistreerd: 16-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:50

borrie01 schreef:
Mayra_ schreef:
Ik heb ook telkens problemen met Hi dat er teveel wordt afgeschreven. Hebben nu aantal keer gebeld en ze beloven steeds dingen maar ze doen helemaal niks! Mijn ouders zijn nu helemaal klaar met Hi...


ik heb jaren bij hi gezeten en werd helemaal gek van ze. ze hebben zelfs een keer mn tel afgesloten omdat ik niet betaald zou hebben terwijl dit wel het geval was. foutje van hun. maar mooi wel 28 euro rekenen voor opnieuw aansluiten. :n

ik heb ok te vaak te hoge rekeningen gehad waar niks van klopte.
ik heb nu t-mobile en heb al een aantal keren de klantenservice gebeld en wordt daar toch wat beter geholpen.
+ dat ze goedkoper zijn met hun bb internet.


Dan ben ik dus gelukkig niet de enige met klachten. Heb altijd bij T-mobile gezeten en dat beviel me prima. Echter kwam ik toen de Blackberry bij Hi tegen en ik werdt er meteen hebberig van en ik dacht dat Hi vast wel goed was. Viel me dus vies tegen.

Ze kunnen wat mij betrefd dat abbonement houden.... maar ik kan vast niet zomaar van dat abbo af? Zou super graag weer overstappen op T-mobile.

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:51

Nee helaas kan dat niet. of je moet m afkopen maar dat kost je een hoop geld.
hoelang moet je nog?

Mayra_

Berichten: 1989
Geregistreerd: 16-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 22:54

borrie01 schreef:
Nee helaas kan dat niet. of je moet m afkopen maar dat kost je een hoop geld.
hoelang moet je nog?


Ik heb hem pas sinds december en heb een abbonement van 24 maanden! Echt heeft mijn vriend dit al eens gehad bij vodafone en die is uiteindelijk zonder kosten van zijn abbonement afgekomen.