Probleem hotmail (bericht te groot?)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hinke

Probleem hotmail (bericht te groot?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 13:27

Ik heb een probleem met mijn hotmail.

Vorige week kreeg ik een mail van iemand, maar toen ik het bericht wilde openen zag ik geen bericht en kreeg ik de melding

' Het bericht is te groot om helemaal te worden weergegeven. Alleen de eerste 768 kB worden weergegeven. '.

Ik dacht dat mijn mailbox te vol was en heb toen mails verwijderd. Zonet probeerde diezelfde persoon me weer een mail te sturen, maar hij geeft precies de zelfde foutmelding. Dit heb ik bij andere mails niet, het is alleen van die persoon. Heeft iemand een idee waardoor dit komt?

Het is een nogal belangrijke mail en ik heb geen telnr van diegene dus ik hoop dat iemand raad weet.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 14:36

Dank je chiqa. Denk dat ik eerder antwoord krijg met een apart topic (hoewel dat wss niet mag als er een centraal topic is?), maar heb mijn vraag ook even gecopypaste in dat topic ;)

Anoniem

Re: Probleem hotmail (bericht te groot?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:42

Dit topic wordt toch gesloten.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 16:30

Oh nou dat maakt niet uit, zolang ik maar een antwoord op mijn vraag krijg :D Tot nu toe nog niks...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:19

Hinke schreef:
Dank je chiqa. Denk dat ik eerder antwoord krijg met een apart topic (hoewel dat wss niet mag als er een centraal topic is?), maar heb mijn vraag ook even gecopypaste in dat topic ;)

Ja, maar je mag geen apart topic maken ;)

Heb ge-TEM'd.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:30