Sinds kort ben ik in het bezig van de nieuwe Samsung Ultra Touch.. Ik kon nog niet echt een topic vinden over ervaringen erover, dus bij deze..
Ik heb deze variant; de meest verkrijgbare in Nederland geloof ik, dus niet met blauw of rood toetsenbord:

En de achterkant:
http://www.letsgodigital.org/images/art ... -touch.jpg
(En dan te bedenken dat ik 'm spuuglelijk op de plaatjes vond toen ik 'm nog niet irl gezien heb..
)Ik vind het zelf een superfijne foon, alleen met sms-en soms toch nog ruzie, ik sms met T9 aan, en bij sommige (niet alle) woorden die ik typ, en als tweede in die 'rij' staan waarna ik een punt/komma/.. wil zetten, springt ie weer terug naar het eerste woord (snappie?) Dus eerst aantikken naast het woord, dan de punt.. Lukt ook wel, maar misschien weet iemand daar iets over...?
En verder gewoon ervaringen uitwisselen voor als je heb hebt of wil, tips/trucjes met je foon ofzo..

Groetjes,
Karin

oow daar ben ik echt blij mee.. Als ik aan het smsen was keek iedereen me gelijk boos aan door die rotgeluidjes die je telkens achter elkaar hoorde..
Maar ik ga zo'n plakvelletje kopen voor over het touchscreen, en ik bewaar hem veilig in foon-tasje
vind het zonde om ze eraf te halen! En bij mij uiteraard ook in een hoesje ( van LG lekkere concurenten haha) 
Om alle momenten bij de paarden vast te leggen.
Had heel even een kleine relatiecrisis, maar alleen dat van dat sms-en irriteert me nog steeds beetje..