Maar nu weet ik het niet meer.. Als ik mijn mail wil bekijken op hotmail krijg ik deze melding: An error occurred while processing your request. Reference #97.1ebe7a5c.1239207901.1ace70d
Het maakt niet uit of ik het via de adresbalk doe, of via mijn messenger.. Doe ik het echter via mijn gsm is er niks aan de hand.. ja af en toe geen verbinding met gateway.. maar daarna doet hij het weer gewoon.. Maar met mijn pc lukt het niet..
Heb al schijfopruiming gedaan, defragmentatie en Eset online scan.. Maar niks helpt.. wat nu?? Kent iemand dit??
Ik kan me ook gewoon aanmelden bij messenger, en als ik berichten krijg, krijg ik hier ook melding van.. Alleen als ik em aan klik krijg ik die rare melding, nadat hij een tijdje heeft gezocht..
Ik krijg zowiezo geen rare mails, en als ik die wel krijg open ik deze niet, maar verwijder deze.. ook vreemde bestanden open ik niet..
Zal em wel eens uitzetten en daarna weer op laten starten..
Lijkt mij trouwens geen virus.. een virus wil zich graag verspreiden, en nu kan ik nieteens mijn mail in, dus verspreiden is al onmogelijk.. bovendien functioneerd alles verder wel naar behoren, en kan de scan niks vinden..
Enige wat ik me kan bedenken is dat er een fout zit in de besturing bij het aanmelden op mijn hotmail zelf..