Vodafone... HELP een ramp

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Vodafone... HELP een ramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 15:57

Zo ik ga even uitrazen, ik wordt echt zooo gek van die @^&($$@! Vodafone....
Ik krijg nu al Sinds Oktober gigantische rekeningen terwijl ik toch echt niet zoveel bel...
Ten eerste staat er bovenaan wat je verbruikt hebt dan staat daar vervolgens achter (buiten tegoed) ik doe helemaal niks buiten mijn tegoed en zij zetten alles daarin.
Deze maand werd het toch wel erg raar. Ik heb een abbonement van 20 euro in de maand, krijg ik dus weer een dikke rekening, 114 euro! dat zou dus betekenen (normaal gesproken) dat ik over mijn abbonement heen ben en alles daarbuiten dus dubbel betaal, Nu heb ik al voordeel sms erop gezet omdat ik eerder dacht (een rekening van 135 euro) dat het aan het teveel sms'en lag. maar dat maakt dus geen verschil... Ik heb al mijn smsjes geteld en dat x 0.21 gedaan, dan kom ik dus op het exacte bedrag wat hun ook als sms totaal hebben, maar waarom heb ik dan die voordeel Blox? Ik snap er helemaal niks van en ga zo die lui maar eens bellen...
Alles valt dus blijkbaar buiten mijn bundel... Het zal mij benieuwen wat ik volgende maand voor rekening krijg, want ik heb nu 29 euro beltegoed, dat betekend dus dat ik vorige maand 5 euro heb over gehouden en dus alleen mijn normale abbo kosten betaal. Wedden dat dat ook een rekening van in de 100 euro wordt.

Overigens waren mijn rekeningen van voor oktober altijd wel iets over mijn aboo maar nooit zoveel, meestal rond de 30/40 euro. En dan ineens dit, volgens mij gaat er echt iets goed mis daar.

Zo dat was het, Nu ga ik straks maar eens aan de telefoon hangen (kost me vast ook weer klauwen met geld)

cp112

Re: Vodafone... HELP een ramp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 16:02

Ik zit net mijn rekening van september te kijken en die klopt ook niet.

even ter overzicht er staat:

Abbonementskosten : 18.91
Kosten buiten tegoed: 24.85
kortingen: -2.11
BTW: 7.91

totaal van 49.56,-

Dat betekend dus dat wat ik voor mijn abbonement betaal dus nergens op slaat, want alles wat ik bel en sms (de 24.85) wordt er apart bijgerekend.... maar als ik halverwege de maand even mijn btg check wordt die wel lager, Rara hoe kan dat?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:04

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 16:09

Ben dus gelukkig niet de enige, die storing he b ik meegekregen maar toen was er bij mij niets aan de hand, heb in november 50 gratis smsjes gekregen voor het ongemak oid. het is pas in september begonnen (de rekening in oktober dus)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 16:14

ik krijg trouwens die onbeperkt sms blox ook niet aan....

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 16:15

oja doet het nu wel, nou eens kijken wat er dan gebeurd

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:04

Pff jeetje wat een %*%#)# gedoe zeg Boos!. Snap dat je flink baalt Ach gut. Ik heb ook vodafone, maar geen abbo. ( prepaid ). En heb hier nog geen last van gehad. Maar dit is niet netjes Boos!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:01

Weet je zeker dat niet per ongeluk op internet bent geweest?
in je tas of broekzak ofzo?
Dochter van een kennis van mij was blij met haar 'gratis msn' op d'r mobiel.
Helaas had men haar niet gemeld dat ze de internet-minuten niet uit de bundel kon halen....

Overigens is de klantenservice slecht te bereiken, heb er ook ooit eens 43 minuten in de wacht gestaan... (maar ik had geduld Haha!)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 22:40

Ik heb als het goed is geen internet op mijn mobiel, en als ik het had zou ik niet weten hoe het werkt Vork het kan ook niet aangaan in mijn broekzak oid want heb zo'n klep ding Haha!

Ik heb niet zoveel geduld, wat ik ook belachelijk vind is dat het servicenummer een 06 nummer is, als je dus met de vaste telefoon belt ben je ook klauwen met geld kwijt, helemaal als je 3 wkartier in de wacht moest staan Vork

Anders mail ik ze wel...