Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schrikdraad schreef:Hoe andere zelf zouden reageren is je vraag.
In ons vorige huis keken wij vanuit de woonkamer precies als jij zo op een garage met daarvoor een gemeente strook.
Garage was van steen dus nog saaier.
Maar ik vond het erg fijn. Beter dan een andere woonkamerraam er tegenover zodat je bij wijze van de aardappelen van elkaars bord kunt zien en eten.
Dus nee zie totaal je probleem en bemoeizucht niet.
manzano schreef:Mening over de situatie is niet gevraagd volgens mij.
manzano schreef:Vind de reacties minstens zo bemoeizuchtig.
manzano schreef:Daarbij is er overleg geweest met die buren over de veranderingen en zou er een lage schutting komen. Ook niet zo netjes om dan totaal wat anders te doen.
schrikdraad schreef:@mirgino
ja bemoeizucht. Hoe heet anders bepalen wat een ander doet? Miepen? Zeveren? Zeiken? Zaniken? Dreinen? Neuzelen?
Nee die garage stond er niet.
Het was een nieuwbouwwijk waar vaak later de garages werden gebouwd als de mensen er een tijdje woonde.
mirgino schreef:ik zou er misschien ook niet blij mee zijn en vind dat dat dan gezegd mag worden, dit was nl niet de afspraak!
manzano schreef:Wij hebben hoekwoning en mogen ook alleen groene (planten dus) afscheiding als we wat hoogs willen. Schutting oid mag maar meter hoog. Hogere schutting kan wel, maar dan paar meter van de erfafscheiding naar binnen toe. Weet de exacte maten niet. We hebben haag geplant.
manzano schreef:Missch heeft TS dit huis wel gekocht ipv een andere vanwege het groene uitzicht. Weten wij veel.