Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Toshiba lager segment, was dat maar waarheb toen 700 neergelegd voor mijn laptop.
Ik ben zeer tevreden over mijn Toshiba. Heb hem nu 4 jaar en heb er alle Sims op staan wat dus beste zware spellen zijn. Moet zeggen dat die door Windows 10 er niet op vooruit is gegaan, Windows 7 draaide beter.
8nnemiek schreef:LSnuitje schreef:Ik zweer bij apple.Na altijd gedoe gehad te hebben met windows laptops die niet langer dan een jaar mee gingen heb ik nu een Macbook pro, nooit meer problemen mee gehad!
edit; ik heb vooral slechte ervaringen met Acer en HPsame here
Tweedehands macbook eventueel een optie?
Drico schreef:Detroit schreef:Huidige acer is nu 4 á 5 jaartjes oud en gaat nog steeds als een trein. Draait ook nog gewoon snel op photoshop, lightroom en nog duizend meer dingen tegelijkertijd
Hetzelfde hier!Mijn laptop is nu denk ik ook zo'n 4/5 jaar oud.
Nog steeds in top vorm is die!
Drico schreef:Detroit schreef:Huidige acer is nu 4 á 5 jaartjes oud en gaat nog steeds als een trein. Draait ook nog gewoon snel op photoshop, lightroom en nog duizend meer dingen tegelijkertijd
Hetzelfde hier!Mijn laptop is nu denk ik ook zo'n 4/5 jaar oud.
Nog steeds in top vorm is die!
MonteKarlo schreef:Oh ik volg!
Ik ga van mijn macbook afstappen, wat een drama met school (alles draait daar op Windows, dat gaat gewoon niet samen op de een of andere manier.)
Ik had een leuke Acer gezien maar ons pap zei dat ik beter niet een Acer kon nemen.
Dus we zoeken weer verder
Detroit schreef:Dan doe ik alvast een tegenvraag: wat wil je met de laptop gaan doen?
Enkel beetje internetten? Of ook spellen erop zetten en spelen oid?
emma525 schreef:Asus, gaan echt jaren mee. Toshiba zou ik niet doen, ik ken alleen Toshies met batterij problemen.