Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne. schreef:HorseTopShop schreef:
Dat beweren ze niet hoor."Als je verzekering het dekt."
Over het algemeen geldt dat als u verzekerd bent voor ruitschade en we de ruit kunnen repareren (bijvoorbeeld bij een sterretje in de voorruit kleiner dan een € 2 munt) de ruit meestal zonder kosten voor u wordt gerepareerd.
Hmhm, maar hoe klein waren die lettertjes?
annastasia schreef:Ik probeer die gasten altijd te mijden.
Als ik schade heb dan ga ik er zelf wel achteraan.
Heb een hekel aan bedrijven die dat zo doen.
Concorde schreef:Waar is je auto verzekerd?
liempje schreef:Ik zie dat je WA + verzekerd bent! Dan hoor je niets te betalen.
Citaat:Bij ruitschaden hangt het er vanaf of er sprake is van een middels een harsinjectie herstelbare schade of dat het gaat om vervanging van een gehele autoruit. Bij herstel met en harsinjectie geldt een eigen risico van € 150,--. Dit eigen risico komt te vervallen als de ruit wordt hersteld door een bedrijf dat is aangesloten bij Glasgarant (zie www.glasgarant.nl) of SMS “GLAS” naar 3669. Je krijgt dan een bericht met adressen van herstellers in de buurt.
Megan_ schreef:Hmm... Ik heb werkelijk nog nooit zo'n dergelijk tentje gezien. Vind het ook wel typisch dat ze op een parkeerplaats van AH of Praxis ofzo gaan staan. Als bezoeker zit je daar dan toch niet op te wachten?
Je wordt doodgegooid met de reclames van Carglass dus mensen met een sterretje o.i.d. weten dan toch al hoe ze daar wat aan kunnen laten doen?